سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

شکفتن گل و دوره نوجوانی را مقایسه کنید

شکفتن گل و دوره نوجوانی را مقایسه کنید

انشا مقایسه شکفتن گل و دوره نوجوانی پایه هفتم

شکفتن گل و دوره نوجوانی را مقایسه کنید

انشا سنجش و مقایسه درباره شکفتن گل و دوره نوجوانی

دوره نوجوانی دوره شکل گیری شخصیت ها، دوره حضور در جامعه و دوره خودباوری است. بهترین مقایسه برای دوره نوجوانی این است که آن را با شکفتن گل مقایسه کنیم. یک گل زیبا نیاز به مراقبت دارد و باید از وقتی که دانه آن را می کاریم سر وقت به آن آب بدهیم و آن را جلوی نور آفتاب بگذاریم و بسیار مراقبش باشیم تا رشد کند. دوره نوجوانی هم شیرین ترین دوره زندگی است باید مراقب این دوره باشیم و به وقت و در هر زمان مراقب از دوره نوجوانی لازم است تا خدایی نکرده این دوره پژمرده نشود.

مهم‌ترین مشکلات چهره نوجوانان سازگاری، تمایل به شورش و مسوولیت هاست. دوران نوجوانی یک فرد آن ها را از مراحل بسیاری در زندگی می برد. وقتی سیزده‌ ساله می شوند یک نوجوان می شود و وقتی بیست ساله می شود به پایان می رسد. سال های نوجوانی در دبیرستان شروع می شود و تا نیمه راه دانشکده را دنبال می کنید. زمانی که شما یک نوجوان سنین 13 تا 16 سال هستید، بدن شروع به ایجاد تغییرات کمی، بیرونی و داخلی می کند. ماده ها در سنین پایین تر از نرها شروع می شوند. هورمون های زنانه در زمان یازده یا دوازده سالگی شروع به رشد می کنند، اما افکار دختران وقتی که نوجوان هستند شروع به تغییر می کنند. دخترها شروع به توسعه منحنی ها در طول مرحله توسعه خود می کنند.

موضوع مرتبط:

دانلود انشا جدید درباره نوجوانی و شکفتن گل

امروزه در جامعه مدرن، مشکلات زیادی وجود دارد، به خصوص مشکلات مربوط به نوجوانان. عوامل بسیاری در این وضعیت تاثیر دارند. به عنوان مثال، برخی از نوجوانان احساس عدم علاقه والدین خود را داشتند.

نوجوانی دوره ی بسیار زیبایی است که باید با مراقبت از آن بگذاریم رشد کند و ثمره آن را در جوانی ببینیم. انسان ها یک روز به دنیا می آیند و یک روز زندگی می کنند و یک روز هم می میرند. مردن و به دنیا امدن دست ما نیست اما زندگی کردن دست ماست که بهترین دوره ی آن فقط دوره ی نوجوانی است.

انسان در دوره نوجوانی سرشار از انرژی، شوق، اشتیاق، آرزوهای بزرگ و … است. انسان در دوره نوجوانی زودرنج می شود و پدر و مادر اگر چیزی برای راهنمایی او بگویند زود عصبانی می شود به فضر مثال مادر می گوید پسرم یا دخترم این لباس را نپوش، مادر دلسوزی می کند اما فرد نوجوان بدش می آید که کسی برایش تصمیم بگیرد و دوست دارد مستقل باشد.

موضوع مرتبط:

دانلود 3 انشا جدید درباره نوجوانی

آری نوجوانی زیباست ، به زیبایی ماه ، به لطافت گل ، به طراوت باران.

زیبایی دوره نوجوانی را همچون زیبایی موقعی که گل می شکفد پرورش دهیم و از آن مراقبت کنیم. نوجوانی زیباست باید آن را با آب صداقت، با نور مهربانی و با خاک ایمان و اعتقاد پرورشش دهیم.

دوره ی نوجوانی زود میاید و زود هم می گذرد همچون یک پلک زدنف همچون پر زدن پروانه ها. اما هستند کسانی که از این فرصت کوتاه وز یبا نهایت استفاده خود را می بردند و لذت دوران نوجوانی را حس می کنند.

ای نوجوان بدان که بزرگسالی نزدیک است پس از نوجوانی بودنت لذت ببر.

لطفا در پایین همین صفحه برای ما نظر بگذارید. نظرات شما باعث دلگرمی ماست.

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32