سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

نوآوری چه تاثیری در زندگی شما دارد کاروفناوری هفتم

نوآوری چه تاثیری در زندگی شما دارد کاروفناوری هفتم

پرسش صفحه 90 کاروفناوری هفتم نوآوری چه تاثیری در زندگی شما دارد

نوآوری چه تاثیری در زندگی شما دارد کاروفناوری هفتم

جواب پرسش پودمان 8 کاروفناوری پایه 7

سوال:

نو آوری چه تاثیری در زندگی دارد؟

پاسخ:

بدون تردید ((خلاقیت و نوآوری )) یکی از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی های انسان است که تقریبا همه ابعاد و جنبه های زندگی و تمدن وی را تحت تاثیر کامل خود قرارمی دهد. خلاقیت و نوآوری همیشه برای انسان با اهمیت بوده است ، از اولین خلاقیت ها و نوآوری ها در عصر حجر تا انبوه خلاقیت ها و نوآوری های علمی،فنی، صنعتی و هنری پیشرفته امروزی در عصر فراصنعتی امروز. بنابر این در واقع تمام علوم و فنون و هنرها و بطور کلی همه تمدن انسان محصول خلاقیت است و در این خصوص نقش تکوینی و تکاملی دارد. انسان با خلاقیت می تواند خود را توانا تر کند، بر طبیعت با عظمت غالب شود، جهان اسرار آمیز را بشناسد و مسائل و مشکلات عدیده حیات خودرا حل نماید. از این رو خلاقیت را محور حرکت جهانی قرن حاضر می دانند.

خلاقیت، زندگی انسان ها را زیبا نموده و طراوت و شادابی دلنشینی را به وجود می آورد. انسانهای خلاق هر روز با فکرهای نو و اندیشه های تازه، تجربه ای جدید کسب می کنند و با هیجان بسیار زیبایی از زندگی خود لذت می برند. آنان راه های قدیمی و کهنه را نمی پسندند و همیشه بدنبال مسیرهای ناشناخته ای می گردند. این افراد با فکرهای خلاقانه، میانبرهای کم هزینه ای را کشف کرده و با سرعت، مسیری را که دیگران طی سال ها رفته اند، در زمان کوتاه تری می پیمایند. ذهن انسان های خلاق، همواره به دنبال کشف راه کارهایی است که دیگران به آن ها نمی اندیشند. افراد خلاق خود را مقید به یک کار خاص نمی کنند و سعی می کنند از فرصت ها و زمان هایی که در اختیار دارند؛

نهایت استفاده را ببرند و پویا و پرتحرک هستند و فعالیت های متنوعی را در زندگی خود انجام می دهند. باانگیزه هستند، پر نیرو و انرژی به نظر می رسند و دائما در پی فرصت هایی هستند که تجارب جدیدی را برای آنها به ارمغان می آورند. از کار و فعالیت ترس ندارند و کمتر احساس خستگی می کنند. از فعالیت هایی که انجام می دهند، لذت می برند و در مقابل بیکاری و داشتن اوقات فراغت زیاد برای آنها کسل کننده و خسته کننده است. مسئولیت های بیشتر و بزرگ تری را می پذیرند و تلاش می کنند به بهترین وجه کار خود را به انجام برسانند. افراد خلاق پذیرای افکار نو هستند و سعی می کنند از افکار نو و جدید برای رسیدن به اهداف خود و سروسامان دادن به آنها بهره ببرند.

مستقل هستند، اعتماد به نفس و شوخ طبع هستند. روابط اجتماعی خوبی دارند و بطور کلی در تمام وقایع زندگی بدنبال تجارب جدید هستند. و این امر به آنها انرژی و امید فزاینده ای می دهد. خود را به خاطر موفقیت های خود تشویق می کنندوراهکارهای خوبی ارائه می دهند.

پرسش صفحه 90 کاروفناوری هفتم درباره تاثیر نوآوری در زندگی

نوآوری چه تاثیری در زندگی دارد پودمان 8 کاروفناوری پایه 7

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

منبع اصلی مطلب: فکر نو

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − دو =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32