سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا آزاد با موضوع طبیعت

انشا آزاد با موضوع طبیعت

انشا آزاد با موضوع طبیعت

انشا با مقدمه و نتیجه گیری درباره طبیعت

مقدمه: ما در زیبا ترین سیاره ای زندگی می کنیم که دارای طبیعت بسیار تمیز و جذاب پر از سرسبزی است. طبیعت بهترین دوست ما است که همه منابع ما را برای زندگی در اینجا فراهم می کند. آب برای نوشیدن به ما می دهد، هوای خالص برای نفس کشیدن، غذا خوردن، زمین برای اقامت، حیوانات، گیاهان برای استفاده های دیگر ما، و غیره برای بهبود ما.. ما باید طبیعت خود را حفظ کنیم، آن را صلح آمیز نگه داریم، آن را تمیز نگه داریم و از تخریب آن جلوگیری کنیم تا بتوانیم از طبیعت برای همیشه لذت ببریم. طبیعت گرانبها ترین هدیه ای است که از سوی خدا به ما داده شده است تا از آن لذت ببرید، اما به آن آسیب نرسانید.

تنه انشا: طبیعت زیبا و جذاب اطراف ما است که ما را خوشحال می کند و محیط طبیعی ما را برای زندگی سالم فراهم می کند. طبیعت ما انواع مختلفی از گل های زیبا، پرندگان جذاب، حیوانات، گیاهان سبز، آسمان آبی، زمین، رودخانه های جاری، دریا، جنگل ها، هوا، کوه ها، دره ها، تپه ها و بسیاری چیزهای دیگر را فراهم می کند. خدا ما طبیعت زیبا را برای زندگی سالم ما ایجاد کرده است. تمام چیزهایی که ما برای زندگی خود استفاده می کنیم دارایی های طبیعت است که نباید آن را خراب و آسیب دید. ما نباید اصالت طبیعت را از بین ببریم و نباید از چرخه اکوسیستم ناسازگار باشیم. طبیعت ما محیطی زیبا برای زندگی و لذت بردن را فراهم می کند، بنابراین مسئولیت ما این است که آن را تمیز نگه داریم و از همه آسیب ها جلوگیری کنیم. در عصر مدرن، بسیاری از فعالیت های خودخواهانه و بدی از انسان، طبیعت را به شدت آشفته کرده اند. اما همه ما باید تلاش کنیم زیبایی طبیعت ما را حفظ کنیم. طبیعت همه چیز در اطراف ما است که ما را با محیط زیبا محصور می کند. ما هر لحظه از آن می بینیم و لذت می بریم. ما تغییرات طبیعی را در آن مشاهده می کنیم، آن را می شنویم و آن را در همه جا احساس می کنیم. ما باید از ماهیت کامل بهره مند شویم و روزانه صبحانه را به خانه ببریم تا نفس بکشیم و از زیبایی صبح طبیعت لذت ببریم زیبایی مانند صبح هنگامی که خورشید بالا می رود، همه چیز به رنگ نارنجی روشن و سپس زرد رنگ است. در شب زمانی که خورشید غروب می کند دوباره تنظیم می شود نارنجی تیره و سپس نور تاریک.در دنیای تکنولوژیک مدرن، اختراعات زیادی به دست می آورند بدون آنکه مزیت و ماهیت آنها را نادیده بگیرند. مسئولیت ما این است که دارایی های موجود طبیعت ما را نجات دهیم تا حیات جاودانی بر روی زمین وجود داشته باشد. اگر ما هیچ گامی برای حفاظت از طبیعت نمی گیریم، نسل های آینده مان را به خطر می اندازیم. ما باید ارزش و ارزش آن را درک کنیم و سعی کنیم شکل طبیعی خود را حفظ کنیم.

نتیجه گیری: طبیعت گرانبها ترین و با ارزش ترین هدیه ای است از طرف خداوند برای زندگی ما انسان ها در اینجا بر روی زمین. طبیعت زندگی ما را با فراهم آوردن منابع لازم برای زندگی روزمره آسان می کند. ما باید از طبیعت ما سپاسگزار باشیم تا به ما کمک کند، مراقب و پرورش دهیم. اگر صبح زود صبحانه در باغ بمانیم می توانیم صدای شیرین و طبیعت طبیعت را لذت ببریم. طبیعت ما با بسیاری از زیبایی های منظره ای که ما می توانیم در هر زمان لذت ببریم. زمین دارای زیبایی جغرافیایی و شهر باغ و یا بهشت است. اما غم انگیز است که بگوییم چنین هدایای زیبای خدا روز به روز به دلیل پیشرفت تکنولوژیکی و سطح بالای نادیده گرفتن انسانها، کاهش می یابد.

انشا درباره طبیعت و زیبایی های آن

تحقیق و مقاله در مورد طبیعت

اخطار :

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است. در صورت مشاهده هر گونه انتشار و یا کپی برداری، سریعا مراتب به سایت ساماندهی ارجاع داده میشود و همچنین از طریق سایت گوگل به DMCA Report گزارش داده خواهد شد.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + پانزده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32