سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا با موضوع تلفن همراه

انشا با موضوع تلفن همراه

انشا آزاد درباره تلفن همراه | انشا طنز و غیر طنز تلفن همراه

 

انشا با موضوع تلفن همراه

انشا با مقدمه و نتیجه درباره تلفن همراه

پدر و مادرم می گویند قدیم ها از این تلفن های ثابت در خانه ها بود و همین تلفن ها را هم خیلی از روستاها نداشتند و با نامه نگاری حرفهای خود را به هم می زندند چه برسد به تلفن همراه آن هم از نوع هوشمندش، اما من از همان بچگی عاشق تلفن های همراه بودم، آن اوایل این اندرویدی ها و آی او اس ها اینهمه پیشرفت نداشت و نوکیا و سامسونگ مدل هایی را به بازار عرضه کرده بود.

یادم است اولین گوشی همراهی که داشتم از این گوشی نوکیا قدیمی ها بود، پدر وقتی بچه بودم برایم گرفته بود تا هرجا می روم بتواند من را پیدا کند و آمارم را داشته باشد، الان که دیگر ماشالا کلی گوشی جدید آماده است که قیمتش به 20 میلیون هم می رسد، بله درست شنیدید، 20 میلیون، آخه لامصب مگه پرایده که 20 میلیون؟ خب این هم نوعی از گوشی است، فک کنم برایمان نان هم بخرد، چه فایده ما که توان خرید این گوشی ها را ندارین پس بهتر است به همین گوشی های معمولی تر قناعت کنیم. بگذریم، بزرگتر که شدم کلید کردم که بابا من از این گوشی باحالا میخوام که کیفیت دوربینشون بالاست، با کلی اسرار یکی از آن ها را خریدم و الان کلی بازی و برنامه داخل آن نصب کرده ام، فقط اینکه اجازه ندارم همیشه آن را در دست داشته باشم و اول باید تکالیفم را کامل انجام دهم، بزرگتر که بشم قصد دارم جدیدترین مدل اپل را بخرم تا دهن همه باز بماند، اما از تلفن همراه خاطراتی هم دارم، مثلا از افتادن گوشی پدرم به داخل آب رودخانه تا گوشی آوردن به مدرسه و گرفتم گوشی توسط معلم، یکی از سالها که گوشی کوچک خودم را به مدرسه آورده بودم صدای آن روی بلند بود و یادم رفته بود صدایش را کم کنم، سر زنگ ریاضی بود که به یک مرتبه زنگ خورد من از جای خود پریدم، چون اصلا گوشی نمی آوردم مدرسه، آن روز خیلی اتفاقی برای اینکه گوشی را از دست بچه فامیل دور کنم گوشی را داخل کیف خودم انداخته بودم و یادم رفته بود آن را بردارم، خلاصه معلم سر رسید و آن را برداشت و قطع کرد و بهم تحویل نداد تا اینکه پدر و مادرم به مدرسه آمدند و وساطت کردند تا گوشی را تحویل گرفتم.

انشا رایگان و غیرتکراری درباره تلفن همراه

انشا با موضوع تلفن همراه برای پایه نهم


انشا جدید طنز و غیر طنز تلفن همراه | کلیک کنید


اخطار :

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است. در صورت مشاهده هر گونه انتشار و یا کپی برداری، سریعا مراتب به سایت ساماندهی ارجاع داده میشود و همچنین از طریق سایت گوگل به DMCA Report گزارش داده خواهد شد.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

 

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32