سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا درباره اسمان شب پایه هفتم

انشا درباره اسمان شب پایه هفتم

انشا صفحه 52 نگارش هفتم با موضوع اسمان شب

 

انشا درباره اسمان شب پایه هفتم

 

انشا با موضوع اسمان شب نگارش پایه هفتم

خداوند قدرتهای زیادی دارد و کافی است که به اطراف خودمان نگاه کنیم تا متوجه شویم وجود خداوند چقدر در زندگی ما مهم است و نقش دارد و در این حالت هیچوقت خداوند را در هیچ کاری فراموش نمی کنیم، کوه ها، رویش درختان و گیاهان، بارش باران و برف و بسیاری از نعمت های الهی دیگر از جمله نعمت های خداوند محسوب می شوند که به راحتی سخن از وجود خداوند می زنند در این میان آسمان یکی از بهترین نعمت های خداوند است.

آسمان در شب یک شگفتی ویژه ای را به همراه دارد، وجود ستارگان، ماه و برخی اوقات شهاب سنگ ها زیبایی بیشتر به آسمان می دهد من که از دیدن آسمان بسیار شگفت زده می شوم و لذت می برم، یادم است بچه تر که بودم با مادرم در بالکن می نشستیم و به آسمان خیره می شدیم هر کدام برای خودمان یک ستاره انتخاب کرده بودیم، مال من یکم بزرگتر بود.

مادر میگفت ستاره ها اگر به زمین بیایند به اندازه یک شهر هستند، آنقدر به آسمان در شب علاقه مند بودند که همیشه در دقتر نقاشی شروع به کشیدن آسمان در شب می کردم و یکم آن را رویایی تر می کشیدم مثلا شهاب سنگ های مختلف را می دیدم، در آسمان وقتی که یک هواپیما یا جت از روی خانه ما رد می شد نور او در شب بسیار من را جلب می کرد و فکر می کردم شهاب سنگ هست ولی مادرم میگفت اون هواپیما هست.

دوست داشتم در شب سوار هواپیما شوم و آسمان را از نزدیک ببنیم فکر میکردم هواپیما از کنار ماه رد می شود یا اینکه حداقل می توان ستارگان را لمس کنم، شاید شبهای تابستان یکی از زیبایی هایش وجود آسمان صاف باشد که در آن ستارگان نمایان هستند و در مجموع آسمان زیباتر است

اما حیف که آلودگی و زندگی صنعتی ما را از این نعمت الهی دور کرده است و فقط می توانیم این نعمت را در روستا ها به راحتی مشاهده کنیم. آسمان شب یکی از زیباترین مناطق دیدنی در جهان است که تا بی کرانه ها ادامه دارد و هیچوقت نمی شود از دیدن آن سیر شد.

انشا با مقدمه و نتیجه در مورد اسمان شب صفحه 52

انشا صفحه 52 نگارش 7 | آسمان شب

توجه     توجه     توجه

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32