سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا درباره خواب و روزهای تعطیل

انشا درباره خواب و روزهای تعطیل

انشا با موضوع خواب و روزهای تعطیل

انشا درباره خواب و روزهای تعطیل

انشا درمورد خواب و روز تعطیل

با سلام منو میشناسید، دوست دارید که بشناسید همه منو دوست دارند. شما چطور؟

من یک دشمن دارم می دونین اسمش چیه! شنبه و سربازاش یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه که پنجشنبه چند سالی است با من متحد شده است، پنج شنبه دوست خوبی است اما به خوبی دوست درینه ام و دوست عزیزم خواب نمیرسد. دیگه فک کنم که تا حالا منو شناخته باشید! درسته من روز تعطیلم خب میگفتم می دانید چرا آنقدر خواب رفیقمو دوست دارم؟ و چرا آنقدر برایم عزیز است؟

چون خیلی شبیه به هم هستیم و شباهتامون زیاده. ما مثل دو تا دست اگه یکیمون نباشه و از هم دور باشیم حالمون خوب نیست (یه جای کار میلنگه) تا حالا دقت کردین که منو رفیقم همیشه با همیم و تا من میام اونم همراهم هست و هر دو نفرمون با هم کامل میشویم و برای خیلی ها بسیار جذاب هستیم و در هر شرایطی من و دوستم شادی بخش خانه ها هستیم.

شاید من از نظر جثه کمی از او بلند تر هستم ولی درو نمان یکی است و هر دو شیرین و لذت بخش هستیم. دوست من شاید از نظر جثه کوتاه باشد اما بسیار سمج و سر سخت است، در روزهایی که من حکومت میکنم و باشگاهی برای مسابقه فراهم میکنم و رفیقم را به زمین میفرستم تقریبا هیچ کس نمی تواند او را شکست دهد و مخصوصا او را در راندهای اول که صبح زود مینامند شکست دهد ولی با این چیزهایی که گفتم دوستم مانند خودم بسیار مهربان و دوست داشتنی می باشد.

من دیگر کم کم بروم و خود را نجات دهم چون شنبه و سربازهایش در راه هستند.

انشا مقایسه خواب و روز تعطیل

انشا طنز در مورد خوابیدن و روزهای تعطیل

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + شش =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32