سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا درباره روز درختکاری

انشا درباره روز درختکاری

انشا درباره روز درختکاری

انشا با مقدمه و نتیجه درباره روز درختکاری 15 اسفند

مقدمه: درختان و گیاهان یکی از دلایل اصلی زندگی ما در این زمین است. آنها اکسیژن زندگی را فراهم می کنند که بدون آن بقای ما در این سیاره غیرممکن است. علاوه بر این، مزایای دیگری نیز برای کاشت درختان وجود دارد. برخی از مزایای آنها عبارتند از جذب گازهای مضر که محیط زیست را آلوده می کنند، غذا و پناهگاه برای پرندگان و حیوانات و ارائه سایه در طول روزهای گرم تابستان است.

تنه انشا: امروز  15 اسفند روز کاشت ملی در ایران است. در ایران عزیزمان، آن را به عنوان “روز ملی کاشت درخت” می شناسند.روزی که افراد و گروه ها در سراسر کشور تشویق به کاشت و مراقبت از درختان می شوند. هر ساله، درست قبل از سال جدید ایران، میلیون ها ایرانی درختان را برای نشان دادن هفته درختان کاشته و به استقبال بهار می روند. ایران یک کشور نیمه بیابانی است و روند سریع شهرنشینی منجر به کاهش جنگل می شود. درختان نقش مهمی در بهبود هوا در شهرهای بزرگ دارند. سالانه مقامات ارشد ایران سعی می کنند توجه عمومی به اهمیت درختان برای محیط زیست ایران را جلب کنند، به همین دلیل است که روز ملی کاشت درخت جشن گرفته می شود. این روز از هفته منابع طبیعی ایران باز می شود. در طول این هفته کودکان درباره ارزش منابع طبیعی و حفاظت آنها بیشتر بدانند. با تقویم خورشیدی هجری، روز پانزدهم ماه اسفند است که معمولا با 5 مارس مطابقت دارد. این روز اولین روز هفته “منابع طبیعی قابل بازیافت” است. درختان همچنین پناهگاه را برای پرندگان و حیوانات فراهم می کنند. درختان به زندگی ما ارزش می دهند. اما اگرچه درختان مزایای متعددی را ارائه می دهند و ما نمی توانیم زندگی خود را بدون آنها تصور کنیم، ما آنها را به سرعت سرعت می بریم تا نیازهای مختلف را برآورده کنیم. چوب برای تولید محصولات ضروری و لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. این دلیل است که چندین درخت در هر روز بریده می شود. جمعیت رو به رشد یکی دیگر از دلایل این امر است که تعداد درختان به سرعت کاهش می یابد. جنگل ها به مناطق صنعتی و مکان های مسکونی تبدیل می شوند. درختان بخش مهمی از محیط زیست هستند. بقای انسانها و گونه های دیگر حیوانات بدون وجود درختان و گیاهان روی زمین امکان پذیر نیست. این دلیل است که بریدن درخت محکوم می شود و دولت به کشت بیشتر و بیشتر درختان می پردازد.

نتیحه گیری: زمان آن است که اهمیت کاشت درختان را به رسمیت بشناسیم و آن را به عنوان مسئولیتی برای کمکی که ما در این راستا می توانیم انجام دهیم، بپذیریم.

انشا درباره روز درختکاری 15 اسفند 1397

انشا غیرتکراری در مورد 15 اسفند روز درختکاری

اخطار :

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است. در صورت مشاهده هر گونه انتشار و یا کپی برداری، سریعا مراتب به سایت ساماندهی ارجاع داده میشود و همچنین از طریق سایت گوگل به DMCA Report گزارش داده خواهد شد.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + یک =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32