سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا درباره مثل هر که دی پی کلاغ رود در خرابه منزل کند

انشا درباره مثل هر که دی پی کلاغ رود در خرابه منزل کند

انشا درباره مثل هر که دی پی کلاغ رود در خرابه منزل کند

انشا درباره مثل هر که دی پی کلاغ رود در خرابه منزل کند

بازنویسی مثل هر که دی پی کلاغ رود

کلاغ های دنیا سیاه اند که آنها به عنوان خبرنگار جنگل نیز یاد می کنند. اما دراه دل انسان ها هزاران کلاغ رنگارنگ، بد و خوب یافت می شود. حال اینکه اگر انسان به دنبال کلاغ های بد برود در آخر با کلاغ اعتیاد در خرابه فلاکت و بدبختی فرو میرود. از جمله این کلاغ های بد می توان به کلاغ غرور و تنبلی اشاره کرد.

برخی انسان ها از روی ظاهر، دیگران را می شناسند. حال این که کلاغ غرور بر سر انسان ها می نشیند و به آن برخی‌ها می گوید: “فقط خودم ، فقط خودم” من تاکنون یکی از آنها را دیده ام که رنگ آن شبیه برگ های خزان دیده بود تا بسیار جلب توجه کند. وقتی بیشتر توجه می کنم می بینم و می فهمم که واقعا از خودشان نادان تر در دنیا وجود ندارد.

کلاغ بعدی برایم آشنا تر از سایرین است که کلاغ تنبلی نام داردارد. پر و بال سفیدی دارد و از برگه ی امتحانی بعضی بچه ها هم سفید تر می باشد. این کلاغ سفید هر روز آدم ها را تنبل و تنبل تر می کند و در هنگام امتحان زندگی آنها را یک صفر زیبا محشور می گرداند. خلاصه کارنامه اعمال انجام نشده شان را سیاه می کند. واقعا باید به پدید آوردگان این کلاغ سفید آفرین گفت، زیرا این کلاغ هر چند خودش سفید است اما خروجی اش رنگ کلاغ خبرنگار جنگل را به ما یاد آوری می کند.

شاید بدترین کلاغ درمیان کلاغ های بد کلاغ اعتیاد باشد، که رنگ سرخی دارد و در خرابه فرمانروایی را بدست گرفته. تلفن، مواد مخدر و… بال او را می بوسند. امروزه نوجوانان و جوانان بسیاری در چنگال بال نشانده (دست نشانده) های او شده اند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود. از گوشه و کنار شنیده ام که این زاغ پیر سرخ با کمک کلاغ های دیگری مثل غرور، نادانی،جاه طلبی و … انسان ها را مثل گردباد به سمت خود می کشد و  به درون خرابه ی خود می کشاند.

هرگاه عقاب آبی خوبی ها در آسمان دلها پرواز نکند، کلاغ قرمز بدی ها در خرابه ی فلاکت برای خود فرمانروایی می کند. همیشه به دنبال عقاب خوبی ها باشیم تا مثل برخی ها در خرابه با کلاغ ها همنشین نباشیم زیرا گفته اند: ” هر که در پی کلاغ رود در خرابه منزل کند

نویسنده: امیر حسین حیدری جو

تحقیق درباره هرکه دی پی کلاغ رود در خرابه منزل کند

بازآفرینی مثل هر که در پی کلاغ رود در خرابه منزل کند

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − ده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32