سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا درباره ناخن پایه هفتم

انشا درباره ناخن پایه هفتم

انشا درباره ناخن پایه هفتم

انشا صفحه 62 پایه هفتم با موضوع ناخن

مقدمه: نظافت در زندگی هر کس یکی از مهمترین وظایف آن شخص می باشد زیرا به نشان دادن شخصیت به دیگران کمک می کند در این میان نظافت، حمام کردن، آرایشگاه رفتن و … می تواند جزو نظافت باشد، در کنار این همه گرفتن ناخن ها و رسیدگی به ناخن های دست و پا یکی از مهمترین ارکان نظافت و زیبایی به حساب می آید و حتی دختر ها و خانم ها از این ناخن برای زیبایی استفاده می کنند و با لاک گرفتن به این زیبایی بیشتر اهمیت می دهند.

تنه انشا: اما ناخن ها در برخی از موارد می توانند باعث آسیب های زیادی شوند و اگر به ناخن های خود نرسیم و به آن ها اهمیت ندهیم می تواند در برخی موارد بیماری های بسیاری شدیدی را برای ما به همراه داشته باشد، بهتر است ناخن های ما همیشه کوتاه باشد و اگر یک مقدار بلند شد فورا زیر ناخن های خودمان را با ناخنگیر پاک کنیم زیرا اگر میکروب زیر آن ها برود و ما از دست خود برای برداشتن و خوردن خوراکی های مختلف استفاده کنیم به راحتی ویروس داخل بدن ما شده و دچار بیماری های مختلف می شویم، یکی از معضل های ناخن رفتن ناخن به داخل گوشت پا انسان است، مشکلی که پدرم سالها با آن دستو پنجه نرم کرد، در این حالت ناخن شصت پای انسان از یکطرف چپ یا راست به داخل گوشت پای انسان می رود و باعث اذیت و آزار زیاد می شود و در راه رفتن و کفش پوشیدن نیز بسیار مشکل ایجاد می کند، اما با عمل کردن این مشکل از بین می رود ما برای رفع این مشکل پدرم به بیمارستان های مختلفی رفتیم که هیچکدام از آن ها به خوبی نتوانستد این مشکل را به خوبی رفع کنند تا همین چند سال پیش در نهایت به یک بیمارستان خصوصی رفتیم و با یک عمل موفقیت آمیز پدرم از این مشکل خلاصی پیدا کرد و دیگر به راحتی می تواند راه برود و هر کفشی که دوست داشته باشد بپوشد.

نتیجه گیری: ناخن بخشی از دستگاه پوششی بی روح بدن است. یا به اصطلاح دیگر فاقد عصب یا حس است. بخش های دیگر این دستگاه پوست، مو و غشاء مخاطی هستند. صفحات حفاظتی که ناخن نامیده می‌شوند، انتهای انگشتان دست و انگشتان پا را می پوشانند. ناخن ها اساساً از کراتین که یک پروتئین درشت مولکول در مو و پوست است، تشکیل شده‌اند.

مهارت های نوشتاری هفتم درباره ناخن

تحقیق درباره ناخن و راه های حفاظت از آن پایه هفتم

 

اخطار:

کپی برداری از مطالب در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 2 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32