سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا درباره پرواز بدون بال

انشا درباره پرواز بدون بال

انشا درباره پرواز بدون بال

مهارت های نوشتاری نهم صفحه 81 درباره پرواز بدون بال

مقدمه: عشق پرواز در همه وجود دارد، با اینکه انسان ها نمی توانند پرواز کنند ولی انگار می دانند این کار چه حس بسیار خوبی به انسان می دهد، وقتی پرندگان را می بینیم که در حال پرواز هستند و بعضی وقتا به صورت گروهی اشکال مختلف در آسمان درست می کنند آدم یه طوری می شود، انگار اگر میان آن ها بود خوشبخت ترین آدم در دنیا میشد ولی حیف که بدون بال انسان نمی تواند پرواز کند.

تنه انشا: اصلا شاید بشود برای انسان هم بال درست کرد و مانند پرندگان پرواز کرد، مطمئینا تلاش هایی تا الان شده است و نهایت آن اختراع هواپیما بوده است پس بهتر است از فکر آن بیرون بیایم چون اگر همچین چیزی ممکن بود خدا به انسان این نعمت را داده بود، خب شاید بدون بال بشود پرواز کرد، اصلا مگر سوار شدن داخل هواپیما پرواز نیست؟ وقتی توی تلوزیون می بینم که از داخل هواپیما و از شیشه هایش بیرون را میبینند و ابرها را کنار خود مشاهده می کنند به حیرت می آیم و به خودم می گویم کاش زودتر سوار هواپیما شوم از آن بالا همه چیز پیداست انگار تمام انسان ها و همه ی مادیاتشان برایت بسیار کوچک و بی اهمیت می شود. تا به حال نشده است که سوار هواپیما شوم و از این پرواز بدون بال انسان لذت ببرم ولی یک پرواز بدون بال دیگر است که به نظرم خیلی لذت بخش تر از پرواز با هواپیماست و این یکی واقعا بال ندارد و آن هم بالن است، البته اسم بال را بر روی خود دارد، شاید همان دایره که مثه توپ روی خودش است بال آن به حساب می آید، وقتی می خواهند که در بالن اوج بگیرند و بالا بروند وسایل داخل بالن را رها می کنند تا بالن سبک تر شود این یکی از کارهایی است که دوس دارم انجام دهم و وزنه های داخل بالن را نشانه گیری کنم به یه هدف روی زمین، اما شاید پرواز حتما نباید به صورت جسمی باشد می شود با فکر هم پرواز کرد، کافی است در یک مکان آرام و با حالی خوب خود را میان آسمان ها تصور کرد، وقتی نفس عمیق می کشی و دستهایت باز است برای در آغوش گرفتن بی کرانه ها و چشم هایت بسته است برای چشم پوشی از تمام بدی ها اینطور بهتر از همیشه می توان یک پرواز بدون بال را حس کرد و مانند یک پرنده حس عالی را به همراه خود داشت.

نتیجه گیری: عشق در پرواز گردن در همه موجودات وجود دارد. اما خداوند است که مقدر فرموده است که چه موجوداتی پرواز کنند.

انشا در مورد پرواز بدون بال پایه نهم صفحه 81

پرواز بدون بال مهارت های نوشتاری پایه نهم

اخطار :

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است. در صورت مشاهده هر گونه انتشار و یا کپی برداری، سریعا مراتب به سایت ساماندهی ارجاع داده میشود و همچنین از طریق سایت گوگل به DMCA Report گزارش داده خواهد شد.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32