سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا درباره کفش پایه هفتم

انشا درباره کفش پایه هفتم

انشا صفحه 63 نگارش هفتم در مورد کفش

 

انشا درباره کفش پایه هفتم

انشا درباره کفش نگارش پایه هفتم صفحه 63

وسایل شخصی هر کس مربوط به خود آن شخص می باشد و کس دیگر حق ندارد به آن دست بزند، کفش یا کتانی هم از این موضوع مستثنا نیست، خاطره های زیادی از کفش برای همه ی ما وجود دارد .

زیرا به قول برخی از دکتر ها و مغازه های کفش فروشی پا انسان قلب دوم ما است و انتخاب لباس برای قلب دوم انسان بسیار حائض اهمیت می باشد و ما بهتر است بهترین کفش را مناسب با پای خود انتخاب کنیم که در آن راحت باشیم.

بچه تر که بودم و در سن رشد به سر می بردم همیشه پدرم یک سایز بزگتر برایم کتونی می گرفت و وقتی که می گفتم گشاد است می گفت بزرگتر که شدی اندازه ات می شود، اما چیزی که برای من راجع به کشف مهم است این است که هیچوقت یادم نمی آید که به مغازه کشف فروشی رفته باشم و کشف خریده باشم .

بلکه به مغازه کشف و کتانی فروشی میرفتم و کتانی می گرفتم چون به نظر من کتانی هم راحت تر است و زیبا تر و کشف ها بیشتر برای مراسم ها و مجالس رسمی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

با اینحال همیشه کفش هایی را مادر بزرگم برایم می آورد که قابل استفاده بودند که بعدا می فهمیدم که این کشف های بچه هایش بوده که به من داده است این یعنی من را خیلی دوست داشته بود.

در اول انشا از وسایل شخصی گفتم بعضی وقت ها پیش آمده که من کفش قرض گرفته باشم یا قرض داده باشم. در بعضی از مراسم ها مانند عروسی بهتر است لباس مجلسی پوشید و همراه این لباس مجلسی باید کفش پوشید.

کفشی که من در طول عمرم خیلی کمتر داشته ام یک روز در عروسی پسرخاله ام بودیم که بدون کفش بودم ولی لباس مجلسی ام را داشتم هرچقدر که فکر کردم دیدم من که خیلی کفش نمی پوشم پس چرا کفش بخرم بهتر است یکی قرض کنم .

بچه خاله ام که تقریبا هم سن من بود را پیدا کردم و سراغ او رفتم اول فکر کردم شاید به خاطر اینکه وسیله شخصی می باشد به من کفش هایش را ندهد ولی با کمال میل این کار را انجام داد و من آن شب را با خوبی و خوشی سپری کردم.

انشا کفش | صفحه 63 | نگارش هفتم

درباره کفش هرچی می دانید بنویسید پایه هفتم

 

توجه     توجه     توجه

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 2 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32