سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا سنجش و مقایسه دیوار و تنهایی

انشا سنجش و مقایسه دیوار و تنهایی

انشا درباره دیوار و تنهایی به روش سنجش و مقایسه

انشا سنجش و مقایسه دیوار و تنهایی

انشا مقایسه کردن دیوار و تنهایی پایه دهم

دیوارها اندازه های متفاوتی دارند، بعضی کوتاه اند و بعضی بلند. تنهایی هم یا بلند مدت است یا کوتاه مدت.

ظاهر دیوارها ممکن است خیلی پر زرق و برق باشند، اما با این حال که عمق وجودشان خام است، اما تنهایی شاید زیبایی ندارد و سیاهرنگ است و بالاتر از سیاهی رنگی نیست. هر چقدر بخواهی به دیوار نزدیک شوی تو را نمی پذیرد ولی تنهایی تو را به سوی خودش جذب می کند تا خود از تنهایی درآید.

دیوار با سنگ، آجر و بلوک ساخته می شود و تنهایی از وجود یک حایل. بعضی از دیوارها رنگ شاد دارند و برخی رنگ مات. تنهایی هم یا سیاه است یا سپید. سپیدی از این نظر که شاید گاهی لازم است تنها باشیم و سرمان به سنگ بخورد. بعضی چینه ها نازک اند و شکننده و تنهایی ها هم با وجود یک دست تعارف زود می شکنند.

شاید دیواری خیلی قطور باشد و هرگز تن به ریختن ندهد و تنهایی ها هم میتوانند خیلی قطور باشند که حتی با کلنگ هم نتوانی آن را بشکنی. همه دیوارها ترک برمی دارند حتی اگر دیوار چین باشد و به واسطه آن ترک بریزند اما برخی تنهایی ها انگار که بنایش توانا بوده و ترک بر نمی دارد.

به دیوار تکیه میزنیم برای رفع خستگی ها، ولی خدا آن روز را نیاورد که به تنهایی تکیه کنیم. در داخل دیوار سیم ها و رشته های برق گذاشته شده، و در تنهاییی رشته هایی از کینه، نفرت و خشم و…

روی دیوار قاب عکس خاطره هایمان را می گذاریم ولی روی تنهایی یاد خاطره ها. روی دیوار پنجره ای می گذاریم تا احساس تنگی نداشته باشیم ولی آیا تنهایی پنجره دارد؟ ولی همین تنهایی شاید دیواریست بین تو و زندگی زیباتر.

انشا مقایسه ای دیوار و تنهایی

انشا با روش سنجش و مقایسه ای در مورد تنهایی و دیوار

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − هفت =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32