سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا مقایسه ای کتاب با دوست پایه دهم

انشا مقایسه ای کتاب با دوست پایه دهم

انشا مقایسه ای در مورد کتاب با دوست نگارش دهم

انشا مقایسه ای کتاب با دوست

انشا سنجش و مقایسه ای کتاب و دوست

کتاب هم یک نوع دوست است که همیشه با ماست. دوستی که هر گونه اطلاعاتی را در اختیار ما می گذارد و هر کمکی که بخواهیم در زمینه ی دادن اطلاعات به ما انجام می دهد. کتاب بدون هیچ گونه چشم داشتی به ما خدمت می کند و یاری رسان ماست. کتاب هرگز از ما تقاضایی ندارد و صرفا هدفش خدمت رسانی به ماست در صورتی که یک دوست نمی تواند همیشه در خدمت یا در اختیار ما باشد بلکه او نیز خواسته ها و توقعات خودش را دارد. یک دوست وقت معینی را با ماست ونمی تواند دایما در خدمت ما باشد.

دوست ها گاهی خوب و گاهی بد از آب در می آیند و تشخیص خوبی و بدی آنها کار سخت و مشکلی است. گاه دوستان رمانی از زندگی هستند که هر ورقشان محبتی را به یاد می آورد و روح را نوازش می دهند و گاه دشمنانی در قالب دوست زندگی انسان را دگرگون می کنند و باید از آن ها حذر کرد درست مانند کتاب هایی که هویت مشخصی ندارند و صرفا آمده اند تا به فروش برسند. اگر ما بتوانیم دوست خوبی که اهل مطالعه کتاب های خوب  باشد برای خود انتخاب کنیم خوشبخت خواهیم بود و با بال های اندیشه دنیا را سیر خواهیم کرد و به آمال خود خواهیم رسید.

نویسنده: هیلا اسماعیل نژاد از کرج

انشا به روش سنجش و مقایسه در مورد کتاب با دوست

انشا سنجش و مقایسه کردن کتاب و دوست پایه 10

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + هفت =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32