سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا نامه ای به دخترم نگارش دوازدهم

انشا نامه ای به دخترم نگارش دوازدهم

نامه نگاری نگارش دوازدهم با موضوع نامه ای به دخترم درس چهارم

انشا نامه ای به دخترم نگارش دوازدهم

نامه نگاری با موضوع نامه ای به دخترم درس 4 نگارش دوازدهم

دخترم برایت کمی حرف خواهم زد، قصه نه! حرف زندگی پس خوب به حرف های مادرت گوش کن. فدای چشمان زیبایت فرشته زیبای من نهایت آرزوهای دخترانه مادر، برای تو مینویسم تویی که نیستی ولی هستی ترین هستی دنیای منی. ماه چهره من به دنیا که بیایی عاشقانه برایت مادری خواهم کرد، قدم هایت که کمی سفت شد به بلندترین نقطه شهر تو را خواهم برد تا بدانی این دنیا کوچکتر از این حرفهاست، تا ببینی آن نقطه های ریز سیاه مورچه ها نیستند، دخترم آنها آدم ها هستند.

برایت لاک های رنگارنگ خواهم خرید، گل سرهای یکی از یکی زیباتر، لباس سفید دنباله دار توری خواهم خرید تا بدانی ملکه من باید پر از زیبایی های دخترانه باشد تا بدانی باید دختر باشی و دخترانگی کنی… به پدرت می گویم برای بوسیدن پیشانی مقدس تو زانو بزند تا تو بدانی بوسیدن تو آنقدر گران بهاست که شاه خانه برای آن به پای تو زانو میزند، و یاد بگیری که مبادا روزی در خفا بوسه به غریبه ای ببخشید!!

دخترم به دنیا که بیایی حرف هایی زیادی برای گفتن دارم… غصه هایم را در پیچ و تا موهای زیبای مشکی یا شاید هم خرمایی ات پنهان کرده و خواهم بافت، با تو بچه خواهم شد، لباس های صورتی خواهم پوشید، موهایت را خرگوشی خواهم بست، با تو بهانه خواهم گرفت، با تو دلبری های دخترانه خواهم کرد…! آب بازی تو و پدرت را که از پشت پنجره تماشا کنم حسودی خواهم کرد و میان حسودی هایم قربان صدقه جفتتان خواهم رفت و قند در دلم آب خواهد شد از این عاشقانه ناب حاکم در خانه ی پرعشقمان…

آوازه خنده های سرمست تو که در کنج کنج خانه کوچکمان بپیچد، وجود پست فطرت شیطان از چهار طاق خانه دور خواهد شد، آری گویی که قهقه های تو ندای الحمدالله رب العالمین است که دور خانه حلقه زده، مادر تصدق چشمانت به دنیا که بیایی من و پدرت در تو گره خواهیم خورد و حضورت پیوند عاطفی مان را دو چندان محکم و استوارتر خواهد ساخت… نهایت آرزوهای من، دنیا را برای آمدنت رنگارنگ کرده ام قدمت روی چشمانم است! دخترم، من ملکه پدر و مادرم بوده ام و بابا شاهزاده پدر و مادرش. به دنیا که بیایی به تو می آموزم ملکه باشی، ملکه بمانی، و در آینده ی ملکه ای چون مادرم چون مادرت چون خودت به دنیا بیاوری…

دوستت دارم از طرف : مامان

نویسنده : سرکار خانم پریسا سلیم پور دبیرستان زینب کبری از نازلو ارومیه

نامه ای به دخترم درس چهار نگارش 12

انشا با موضوع نامه ای به دخترم درس چهارم پایه دوازدهم

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

منبع اصلی مطلب: سایت انشا

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − هشت =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32