سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا نوجوانی پایه نهم صفحه 81

انشا نوجوانی پایه نهم صفحه 81

انشا با موضوع نوجوانی درس ششم صفحه 81 پایه نهم

 

انشا نوجوانی پایه نهم صفحه 81

 

مهارت های نوشتاری نهم صفحه 81 با موضوع نوجوانی

از وقتی که به دنیا می آیم تا وقتی که پیر می شویم و قرار است کم کم بار سفر از این دنیا ببندیم با فراز و نشیب های زیادی روبه رو می شویم و دوره های سنی مختلفی را سپری می کنیم اما چیزی که ما باید یاد بگیریم این است که از تمام لحظات عمر خود نهایت استفاده را ببریم.

دوران کودکی، جوانی و نوجوانی به زودی سپری می شود و نباید بگذاریم عمرمان به سادگی بگذرد بدون اینکه کار مفیدی برای خود و اطرافمان انجام داده ایم.

اما دوره ای که در کل طول عمر انسان مهم است دوره نوجوانی است، دوره ای که ما در آن به سر می بریم و پر از ابهامات، شوق و شورها، آرزو ها و شیطنت ها است، دوره ی قبل از جوانی به نظر من انسان در دوران نوجوانی می تواند مهم ترین تصمیمات عمر خود را بگیرد و تصمیم هایی درست تر است که بر روی احساسات و نشات گرفته است عاطفه نباشد.

تصمیمات بزرگ زندگی مانند انتخاب رشته، پیدا کردن استعداد و انتخاب عقاید دینی از مهمترین تصمیماتی است که نیاز به تحقیق و بررسی دارد و باید بر اساس عقل و متطق گرفته شود، اما من فکر می کنم که انسان در این سن هنوز کامل رشد پیدا نکرده است و نیاز به مشورت ها و یاری گرفتن از دلسوزان مانند پدر و مادر در امور مهم زندگی است.

در کل کاش می شد همیشه نوجوان ماند زیرا از هر موقع بیشتر حس و حال زندگی وجود دارد، بهترین حالات جسمی و روحی انسان در این دوران وجود دارد و کوچکترین تصمیم بد یا خوب می تواند مسیر زندگی ما را در این دوران به جهت های مختلف ببرد.

من نوجوانی را دوس دارم ولی همانطور که می دانیم هیچکس در این سن و سال نمانده است پس تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که از این دوران نهایت لذت و استفاده را ببرم تا در آینده نیز برای از دست دادن این دوران رنج نکشم.

انشا با مقدمه و نتیجه درباره نوجوانی

انشا در رابطه با نوجوانی بنویسید صفحه 81 نگارش نهم

 

توجه     توجه     توجه

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − پانزده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32