سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

در روزهای طوفانی امکان اینکه سقف شیروانی خانه های قدیمی کنده شود زیاد است

در روزهای طوفانی امکان اینکه سقف شیروانی خانه های قدیمی کنده شود زیاد است

در روزهای طوفانی امکان اینکه سقف شیروانی خانه های قدیمی کنده شود زیاد است آیا می توانید این اتفاق را براساس آزمایش های انجام شده توضیح دهید

در روزهای طوفانی امکان اینکه سقف شیروانی خانه های قدیمی کنده شود زیاد است

فکر کنید صفحه 63 دلیل کنده شدن سقف خانه های شیروانی قدیمی

اتصالات قوی بین سقف و زیرسازی و بین سقف و دیوارها خوب و موثر است. خرابی های سازه ای معمولا پیشرونده هستند، وقتی که یکی از اعضای سازه ای خراب یا شکسته می شود این خرابی منجر به خرابی سایر اعضا نیز می شود و در نتیجه باعث تخریب کل سازه می شود. اتصالات عموما آسیب پذیر هستند اما می توان با هزینه هایی آنها را مقاوم کرد.

طراحی خانه ی مقاوم در مقابل باد شامل سازوکارهای ساده ای برای کاهش تنش های محلی باد در لبه های پایینی می شود، مانند استفاده کردن ازکتیبه های کوچک و یا استفاده از یک شبکه افقی که هم سطح با ناودانی ها در اطراف خانه قرار می گیرند.

کنده شدن سقف شیروانی خانه های قدیمی

سقف های شیروانی همواره از محبوبیت خاصی برخوردار بوده اند و توجه زیادی را به خود جلب می کنند. ریشه ی ظهور این سقف ها در مناطقی با آب و هوای خاص و با توجه به نیازهای اقلیمی بوده است اما امروزه در هر نوع آب و هوا و اقلیمی به این سقف های زیبا و جذاب بر می خوریم. از طرف دیگر انتخاب مصالح مناسب برای سقف علاوه بر حفاظت منزل شما می تواند سبک خانه ی شما را مشخص یا حتی تعریف کند.

وزش شدید و سریع هوا از سطح شیروانی سبب کم شدن فشار هوای بالای شیروانی می شود که این خودش سبب می شود که هوای داخل خانه نیرویی به سمت بالا به شیروانی وارد می کند که اگر این نیرو زیاد باشد می تواند حتی موجب کنده شدن شیروانی بشود.

لطفا در پایین همین صفحه برای ما نظر بگذارید. نظرات شما باعث دلگرمی ماست.

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 1 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32