سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

راحت ترین راه کسب درآمد از تلگرام | با عضو کردن ممبر پول دریافت کنید

http://ensha.org/wp-content/uploads/2020/12/tlg2.png

با عضو کردن ممبر در تلگرام کسب در آمد کنید

کسب درآمد از تلگرام به دلایل بسیاری برای کاربران جذابیت دارد. در حال حاضر خانواده‌های ایرانی که تاکنون برای باز کردن یک مغازه تجاری در شهر خود با مشکلات زیادی روبرو بودند، اکنون به راحتی می‌توانند به درآمد‌های قابل قبولی در آن برسند. اما چه ویژگی‌هایی در تلگرام وجود دارد که آن را تا این حد برای کسب درآمد جذاب نموده است؟

۱- دسترسی آسان برای همه کاربران

برای حضور در تلگرام شما تنها نیاز به یک موبایل هوشمند و یک سیم‌کارت خواهید داشت. باوجود این ابزارها هرکسی می‌تواند در این شبکه مجازی عضو شود و کسب‌وکار خود را در آن راه‌اندازی نماید.

۲- عدم نیاز به سرمایه اولیه زیاد

برخلاف روش‌های دیگر کسب درآمد و کسب‌وکار که حضور در آن‌ها نیاز به سرمایه‌های اولیه هنگفتی دارد، حضور در تلگرام با هزینه‌های بسیار کم و حتی بدون هزینه امکان‌پذیر خواهد بود. ازاین‌رو کاربرانی که به دنبال صرفه‌جویی‌های مالی در شروع کسب‌وکار خود هستند، می‌توانند از این شبکه به نفع خود بهره ببرند.

۳- عدم نیاز به مجوزهای دست‌وپا گیر

برای فعالیت در بازارهای سنتی، نیاز به مجوزهای بسیار زیادی خواهید داشت، اما در تلگرام این محدودیت‌ها و جود ندارد و شما به‌راحتی می‌توانید کانال شخصی خود را تأسیس کنید و به کسب درآمد در آن مشغول شوید.

۴- محیط کاربری آسان

واقعیت این است که برای حضور و فعالیت در تلگرام شما نیاز به هیچ کلاس آموزشی نخواهید داشت و در همان بار اولی که وارد این نرم‌افزار می‌شوید، نحوه عملکرد آن را یاد خواهید گرفت و می‌توانید از آن استفاده کند.

۵- پشتیبانی از زبان فارسی

یکی دیگر از مزیت‌هایی که تلگرام برای کاربران ایرانی دارد، امکان استفاده از آن به زبان فارسی است. این نرم‌افزار به دلیل حضور پرشور ایرانی‌ها در آن، آپدیت‌های خود را به زبان فارسی هم ارائه می‌دهد.

۶- امنیت بالا

تلگرام یکی از امن‌ترین شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای موبایلی است. این شبکه به گفته مدیر آن به‌هیچ‌وجه قابل هک نخواهد بود. اما حتماً نیاز خواهید داشت تا موارد امنیتی در نظر گرفته‌شده در آن را رعایت نمایید.

باوجود این مزیت‌های جذاب تلگرام برای کاربران ایرانی، استفاده از آن کامل رایج شده است. علاوه بر این عدم نیاز به صرف زمان خیلی زیاد برای رسیدن به درآمدهای بالا نیز از دیگر دلایلی است که کاربران را به سمت استفاده از این نرم‌افزار کشانده است.

آمارهایی در ارتباط با کسب درآمد از تلگرام

خیلی جالب است بدانید که تلگرام با وجود اینکه در برخی از کشورهای بزرگ جهان با محدودیت‌هایی مواجه است، اما همچنان تعداد طرفداران آن در این کشورها رو به افزایش می‌باشد. طبق آخرین آمار ارائه‌شده قبل از اعمال فیلترینگ تلگرام در ایران، این شبکه بیش از ۴۰ میلیون عضو داشت که خود شبکه‌ تلگرام هم اعلام کرد که ۳۸ میلیون نفر از این اعضا، فعال هستند. این آمار خیره‌کننده نشان از محبوبیت‌ بالای این نرم‌افزار در میان ایرانی‌ها دارد. در جدیدترین آمارها نیز بیش از ۱۸۰ هزار خانوار ایرانی مشغول کسب درآمد از این نرم‌افزار جذاب موبایلی هستند. برخلاف تصور برخی که بر این باورند که برای کسب درآمد در تلگرام نیاز به صرف هزینه‌های تبلیغات بالا دارند و باید بیش از ۵۰ هزار عضو در کانال خود داشته باشند، حدود ۸۳ درصد از کانال‌های کسب درآمد در این شبکه زیر ۵۰۰۰ عضو دارند. میزان درآمد به دست آمده از تلگرام نیز بسته به نوع فعالیت و محصولات ارائه‌شده در آن دارد. کانال‌هایی که تنها با هزینه‌های تبلیغات اقدام به کسب درآمد از تلگرام می‌کنند، در حال حاضر تا ۲۰۰ میلیون تومان درآمد ماهیانه را نیز ثبت نموده‌اند. هزینه تبلیغات در کانال‌های معمولی این شبکه مجازی برای چند ساعت در روز، چیزی حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است. این عدد برای کانال‌هایی با تعداد عضو بسیار بالا به‌صورت تصاعدی افزایش می‌یابد.

کسب درآمد از تلگرام چه مزایایی نسبت به کسب درآمد از سایر اپلیکیشن‌ها دارد؟

البته کسب درآمد از فضای مجازی تنها محدود به نرم‌افزار تلگرام نیست و اپلیکیشن‌های دیگری هم این امکان را برای کاربران فراهم آورده‌اند. اینستاگرام، آپارات، واتس‌آپ و برخی نمونه‌های دیگر از این جمله هستند. هرکدام از این نرم‌افزارها برای کسب درآمد مزایا و معایبی دارند که در جای خود قابل بررسی هستند. استفاده از تلگرام چند مزیت عمده برای کاربران به دنبال دارد. برخی از این مزیت‌های تلگرام ،مخصوصاً برای کاربران ایرانی، شامل موارد زیر می‌باشند:

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • فضای کاربری بسیار آسان
  • استفاده از ربات‌های همه‌کاره

البته در سایر نرم‌افزارها هم ربات‌هایی وجود دارند. اما استفاده از ربات برای برنامه‌ریزی و انجام کارها هنوز در هیچ نرم‌افزاری مانند تلگرام پیشرفت نکرده است.

متمرکز شدن کاربر در کانال شما

این یکی از مزیت‌های بسیار عالی تلگرام برای کسب درآمد است. در فضای شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام شما با این مشکل مواجه خواهید بود که هر کاربر به فراخور صفحه‌های اجتماعی که دنبال می‌کند، پست‌های مربوط به آن‌ها را نیز مشاهده خواهد کرد. ازاین‌رو حتی ممکن است بسیاری از کاربران شما، برخی از پست‌ها و تبلیغات شما را نبینند. در حالی ‌که در تلگرام هر کس با ورود به کانال شما تنها روی پست‌های شما تمرکز داشته و همه آن‌ها را با یک اسکرول ساده مشاهده خواهد کرد.

 

تلگرام

ربات کسب درآمد از تلگرام

سایت کسب درآمد از تلگرام

کسب درآمد از تلگرام رایگان

کسب درآمد از تلگرام بدون سرمایه

کسب درآمد از تلگرام pdf

کسب درآمد روزانه از تلگرام

درآمد از تلگرام چقدر است

اموزش کسب درآمد از تلگرام

ربات کسب درآمد از تلگرام

سایت کسب درآمد از تلگرام

درآمدزایی از کانال تلگرام

درامد کانال های تلگرامی

کسب درامد از تلگرام بدون داشتن کانال

درآمد از تلگرام چقدر است

کسب درآمد از تلگرام رایگان

کسب درآمد روزانه از تلگرام

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32