سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

راه های جلوگیری از گازگرفتگی با کربن مونوکسید و همچنین ویژگی وسایل گازسوز

راه های جلوگیری از گازگرفتگی با کربن مونوکسید و همچنین ویژگی وسایل گازسوز

در یک فعالیت گروهی درباره راه های جلوگیری از گازگرفتگی با کربن مونوکسید و همچنین ویژگی وسایل گازسوز تحقیق کنید

راه های جلوگیری از گازگرفتگی با کربن مونوکسید و همچنین ویژگی وسایل گازسوز

اطلاعات جمع آوری کنید صفحه 16 علوم هشتم

گاز مونوکسید کربن کجا پیدا می شود؟

مونوکسید کربن در دودهای تولید شده در هر زمانی که سوخت را در اتومبیل یا کامیون ها، موتورهای کوچک، کوره ها، فانوس ها، کوره ها، شومینه ها، محدوده های گاز یا کوره ها می سوزد، یافت می شود. CO می تواند افراد و حیواناتی را که در آن نفس می کشند، در داخل خانه ها یا بیرون مسموم کند.

چگونه می توان در خانه ها از گازگرفتگی توسط مونوکسید کربن جلوگیری کرد؟

1- یک ردیاب همزمان با باتری را در خانه خود نصب کنید و یا تعویض باتری را زمانی که زمان هر بهار و پاییز را تغییر می‌دهید، تعویض کنید. ردیاب خود را جایی که شما را از خواب بیدار می‌کند، مانند بیرون اتاق‌خواب تان، قرار دهید. یک ردیاب را با یک قرائت دیجیتالی در نظر بگیرید. این آشکارساز می‌تواند بالاترین سطح غلظت co در خانه شما را به همراه هشدار دهنده به شما بگوید. هر پنج سال آن را تعویض کنید.

2- سیستم گرمایش، بخاری آب، و هر نوع گاز، روغن و یا لوازم برقی را که هر سال توسط یک تکنسین واجد شرایط تعمیر می‌شوند، داشته باشید.

3- از بخاری های شیمایی قابل فریزر شیمیایی در داخل خانه استفاده نکنید.

4- زمانی که تجهیزات گاز خریداری می‌کنید، تنها تجهیزات حمل و نقل یک آژانس تست ملی، مانند آزمایشگاه‌های بیمه دار را بخرید.

5- دقت کنید که وسایل گاز تان به درستی تخلیه شوند. لوله‌های تخلیه افقی برای لوازم خانگی مانند یک هیتر آب باید کمی بالا بروند، همانطور که در پایین نشان‌داده شده‌است. این کار از نشت گاز مونوکسید جلوگیری می‌کند اگر اتصالات یا لوله‌ها به طور محکم نصب نشوند.

6- دودکش خود را هر ساله چک کنید یا تمیز کنید دودکش ها را می توان توسط آوارها مسدود کرد. این می تواند باعث ایجاد مونوکسید در داخل خانه شما شود.

7- هرگز لوله کشی را با نوار، آدامس یا چیز دیگری نچسبانید. این نوع پچ می تواند باعث ایجاد مونوکسید در منزل، کابین یا کلاینت شما شود.

8- هرگز از یک گاز یا اجاق برای گرمایش استفاده نکنید. استفاده از یک گاز یا اجاق برای گرم کردن می‌تواند باعث ایجاد همکاری در داخل خانه، کابین شود.

9- هرگز از یک اجاق‌گاز قابل‌حمل در داخل خانه استفاده نکنید. استفاده از یک اجاق‌گاز در داخل خانه می‌تواند باعث شود که مونوکسید در داخل خانه شود.

10- هرگز از یک ژنراتور درون خانه شما، زیرزمین یا گاراژ یا کم‌تر از 20 متر از پنجره یا دریچه استفاده نکنید.

لطفا در پایین همین صفحه برای ما نظر بگذارید. نظرات شما باعث دلگرمی ماست.

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32