سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

در مورد راه های دیگر سیم کشی کلید تبدیل و استاندارد بودن آن تحقیق کنید

در مورد راه های دیگر سیم کشی کلید تبدیل و استاندارد بودن آن تحقیق کنید

تحقیق در مورد راه های دیگر سیم کشی کلید تبدیل و استاندارد بودن آن

در مورد راه های دیگر سیم کشی کلید تبدیل و استاندارد بودن آن تحقیق کنید

تحقیق صفحه 65 کاروفناوری نهم راه های دیگر سیم کشی کلید تبدیل

در سیم کشی کلید تبدیل باید سیم فاز به پیچ مشترک یک کلید متصل شود و سپس اتصال پیچ های غیر مشترک دو کلید توسط سیم به هم و در نهایت خروج سیم متصل شده به پیچ مشترک کلید دوم و اتصال به لامپ. حال هر روش دیگر سیم کشی این کلید غیر از این روش خطرناک و غیراستاندارد است.

توضیحات بیشتر:

کاربرد کلید تبدیل چیست

از کلید تبدیل جهت خاموش و روشن کردن یک یا چند لامپ (مصرف کننده) از دو نقطه استفاده می‌شود. مثلاً فرض کنید که شما می‌خواهید قبل از بالا رفتن از راه پله، برق راه پله را روشن کنید و بعد از اینکه بالا رفتید، بتوانید از همان طبقه بالا، دوباره لامپ را خاموش کنید. در این صورت می توانید از کلید تبدیل استفاده کنید. البته روش های بهتری مثل، تایمر راه پله یا چشم راه پله (سنسور حرکتی) هم برای اجرای روشنایی راه پله وجود دارد

یا اینکه فرض کنید شما یک منزل ویلایی بزرگ دارید، که دارای یک حیاط بزرگ است. و می خواهید زمانی که از درب اصلی وارد حیاط شدید، یک کلید تبدیل را بزنید تا محوطه حیاط روشن شود و بتوانید مسیر خود را تا منزل پیدا کنید. و آنگاه که وارد منزل شدید، با یک کلید تبدیل دیگر، چراغ پشت سرتان را خاموش کنید.

ویژگی های کلید تبدیل

کلیدهای تبدیل دقیقا شبیه یک کلید یک پل هستند و کسی که از قبل با آن آشنایی نداشته باشد نمی تواند این دو را از همدیگر تشخیص دهد. تنها تفاوت این کلید با کلید یک پل در این است که این کلیدها سه ترمینال (یا سه پیچ اتصال ) دارند که معمولاً دو تای آنها نقره ای رنگ هستند و به آنها پیچ های غیر مشترک گفته می شود و یک پیچ دیگر هم وجود دارد که معمولاً طلایی یا قرمز رنگ است و به آن پیچ مشترک گفته می شود.

لطفا در پایین همین صفحه برای ما نظر بگذارید. نظرات شما باعث دلگرمی ماست.

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

منبع اصلی مطلب: herfeh9.blogfa.com و amoozesh-bargh.ir

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − پانزده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32