سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

فعالیت کلاسی 7 صفحه 31 پودمان 2 اخلاق حرفه ای دوازدهم

فعالیت کلاسی 7 صفحه 31 پودمان 2 اخلاق حرفه ای دوازدهم

فعالیت صفحه 31 پودمان 2 اخلاق دوازدهم فنی و کاردانش

فعالیت کلاسی 7 صفحه 31 پودمان 2 اخلاق حرفه ای دوازدهم

فعالیت صفحه 31 پودمان 2 اخلاق حرفه ای دوازدهم

مطالعه و گفت و گو:
در برخی از قراردادهای انجام کار موضوعی با نام حسن انجام کار وجود دارد. درباره این موضوع پژوهش و در کلاس آن را بررسی کنید و یافته های خود را بنویسید.

دانلود جواب فعالیت های پودمان دوم به صورت یکجا / کلیک کنید

پاسخ:
گاهی در خرید برخی از کالاها مواد اولیه کارخانجات و کالای استراتژیک و سرمایهای تحقیق درمورد وضعیت فنی و مالی و بازدید از محل کارخانه فروشنده کالا به منظور بررسی روشهای کنترل کیفیت و تکنولوژی مورد استفاده در تولید کالای خریداری شده ضرورت دارد.
در مواقعی که امکان تحقیق و بررسی درمورد توانایی تولیدی و فنی و وضعیت مالی فروشندگان و بازدید از محل کارخانه و فروشنده کالا وجود ندارد به منظور حسن اجرای تعهدات فروشنده و یا تضمین کیفیت کالای مورد معامله هنگام عقد قرارداد ضمانتنامه حسن انجام کار Performance Bank Garantce) PBG) از فروشنده دریافت میشود، تاریخ و نحوه آزاد شدن این ضمانتنامه در قرارداد قید میگردد.
دستگاههای اجرایی با در نظر گرفتن نوع و کیفیت کالا و کار، مبلغ قرارداد را تعیین و در قرارداد ذکر مینمایند. توضیح حداقل میزان حسن انجام کار در آئیننامه معادلات دولتی مشخص شده است.
انواع دیگری و موضوع حسن انجام کار در قراردادهای کارگری و دریافت آن بهصورت سفته_ چک و… نیز وجود دارد. در اینگونه موارد باید دقت بسیار نمود تا کارفرما امکان سوءاستفاده احتمالی از آن را نداشته باشد.

پاسخ صفحه 31 اخلاق حرفه ای دوازدهم پودمان دوم

حل فعالیت پودمان 2 صفحه 31 اخلاق پایه 12

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32