سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

قطعه ادبی درباره محبت و نفرت

قطعه ادبی درباره محبت و نفرت

انشا درباره محبت و نفرت

قطعه ای ادبی درباره یکی از موضوعات مورد علاقتان محبت و نفرت

مقدمه: از محبت خارها گل میشود محبت و نفرت دو کلمه متضاد هم هستند که در مقابل همدیگر معنی پیدا می‌کنند تا محبت نباشد نفرتی معنا پیدا نکرده و تا نفرت ای نباشد محبت پیدا نمی کند .

تنه انشا: اما اگر بتوانیم در زندگی کفه ترازو را به سمت محبت سنگین تر کنیم و کفه ترازوی نفرت را سبک و سبک تر کنیم مطمئناً زندگی بهتری خواهیم داشت. این که می گویند با محبت خارها گل میشود واقعا هم اینگونه است شما اگر با یکی قهر هستید و نفرت از همدیگه دارید اگه بهش محبت کنیم مطمئناً اون نفرت از بین خواهد رفت و جای آن نفرت محبت قرار میگیره محبت مثل داروی تسکین دهنده نفرت هاست. خداوند در قرآن نیز به این موضوع تاکید دارد. شما اگر به سنگدل ترین آدم هم محبت کنید مطمئناً جواب محبت محبت خواهد بود نه جواب محبت نفرت . هیچ زمان جواب محبت نفرت نمی باشد و همیشه در جواب محبت محبت خواهد بود. اما نفرت و کینه 2 خصیصه بسیار بد انسانی می باشد که در حدود همه انسان ها است و باید با آن مقابله کرد و به هر چقدر قدرت مقابله انسان با نفرت و کینه بیشتر باشد مسلماً اعضا نسبت محبت کردن طرف بیشتر خواهد بود. نفرت و کینه سرانجام خوشی ندارد ما در مقابل سرانجام محبت دوستی و مهربانی می باشد.

نتیجه گیری: پس نتیجه میگیریم که همیشه در زندگی محبت را به جای نفرت در اولویت قرار دهیم و از دیگران کینه و نفرت نداشته باشیم و با محبت به دیگران پاسخ دهیم.

انشا در مورد محبت و نفرت صفحه 55 نگارش دوازدهم

متن ادبی درباره محبت و نفرت نگارش دوازدهم

اخطار:

کپی برداری از مطالب در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + بیست =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32