سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

نامه ای به معلم درس نگارش خود بنویسید و دیدگاهتان با ایشان در میان بگذارید

نامه ای به معلم درس نگارش خود بنویسید و دیدگاهتان با ایشان در میان بگذارید

نامه ای به معلم نگارش و وزیر علوم نگارش دوازدهم

نامه ای به معلم درس نگارش خود بنویسید و دیدگاهتان را در مورد این درس و روش تدریس با ایشان در میان بگذارید پایه دوازدهم

بسمه تعالی

با سلام و درود بر معلم دلسوز و فداکارمان جناب آقای …

خدا را شاکرم که معلمی چون شما را نصیب کلاس ما فرموده است که شما با این همه صبر و حوصله و با جان و دل برای ما مایه می گذارید و به ما درس می دهید. من نگارش فارسی را خیلی دوست دارم و با کسب اجازه از محضرتان خواستار بیان نظر و دیدگاهم درباره این درس و روش تدریس حضرتعالی هستم.

جناب آقای … معلم عزیز و گرانقدر دبیرستان … ، شما با تفسیر زیبایی های دنیا ما را غرق در عالمی دیگر و رویاهای دیگر می کنید و خیال و حواس ما را به آنچه در دنیای واقعی است دور می سازید و به ما ارامش می دهید. من خیلی از شما راضی هستم چون با تمام وجودتان برای ما مایه می گذارید که ذهنمان را از مشغله های فکری دور کنیم. اما حقیقت امروزی دنیای سختی است و شکست ها زیاد شده است. عرض میکنم خدمت شما بزرگوار که بهتر است در کلاس در مورد مثل هایی که بعد از هربار شکست میتوانیم روی پای خودمان بایستیم و دوباره برخیزیم و مجدد تلاش کنیم.کینه را از دل بیرون کنیم و جواب بدی را با بدی ندهیم و به جای آن نهال محبت بکاریم تا هم خودمان  از سایه اش بهره ببریم و به دیگران نیز میوه ی درختان را هدیه دهیم، می دانم شما رفتار و منش یک انسان محترم را دارید و با تمام رفتار و گفتارتان به ما همه ی این ها را می آموزید.

ای کاش ای معلم عزیز ما ، آنقدر در مورد مهربانی صحبت کنید که مهربانی پیشه کنیم، آنقدر درباره صبوری حرف زنید که صبر پیشه کنیم و آنقدر در مورد شجاعت توضیح دهید که شجاع شویم.آری در دنیای امروز ما صبر و شجاعت، محبت و مهربانی می تواند گره از مشکلات خیلی از کارهای ما را باز کند. از شما معذرت میخواهم که با حرفهایم وقت گرانبهای شما را گرفتم، شما همچون پدری دلسوز و مهربان و فداکار برای ما هستید و ما همیشه شما را دوست خواهیم داشتیم.

انشا نامه خصوصی به معلم نگارش پایه دوازدهم

انشا نامه به معلم نگارش خود و دیدگاهتان درباره روش تدریس

اخطار:

کپی برداری از مطالب در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 11 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32