سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

نامه ای به وزیر علوم بنویسید و نظرتان را درباره آزمون کنکور مطرح کنید پایه دوازدهم

نامه ای به وزیر علوم بنویسید و نظرتان را درباره آزمون کنکور مطرح کنید پایه دوازدهم

نامه ای به وزیر علوم بنویسید و نظرتان را درباره آزمون کنکور مطرح کنید پایه دوازدهم

تمرین دوازدهم درباره نامه ای به وزیر علم بنویسید و نظرتان برای کنکور با او مطرح کنید

بسمه تعالی

سلام و درود به ارواح طیبه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی

ضمن سلام و احترام خدمت وزیر محترم علوم و تحقیقات، بنده یک دانش آموز پایه دوازدهم رشته … هستم و به نمایندگی جمعی از دانش آموزان پایه دوازدهمی یا به اصطلاح پشت کنکوری برای شما بزرگوار نامه ای می نویسم. ما از نگرانی ها و تلاش های بی وقفه حضرتعالی برای دانش آموزان مطلع هستیم و به وضوح آن را مشاهده می کنیم، از جنابعالی خواهش دارم که مدت کوتاهی وقت گرانبهای خودتان را در اختیار بنده قرار داده و پای درد و دل جمعی از دانش آموزان را بنشینید. موضوعی که ذهن همه ی دانش آموزان را مشوش نموده و قدرت فکر را از آنها گرفته است بحث کنکور است. ما قریب به دوازده سال است که در حال مطالعه و تحصیل هستیم و از روز اول که به مدرسه رفته ایم درباره کنکور با من سخن گفته اند تا الان که به پایه دوازدهم رسیده ایم.

من و دوستانم با این همه زحمت دوازده ساله ای که کشیدیم آیا درست است که با یک آزمون 5 ساعته کل زحمات ما و تلاش های ما سنجیده است؟ کافیست یک دانش آموز پایه دوازدهمی پس از کلی زحمت و تلاش برای کنکور یک شب قبل از آزمون مریض شود آنگاه زحمت یک ساله او برای کنکور و همچنین زحمت دوازده سال تحصیلش یک شب بر باد می رود. با اجازه مثالی برای شما بیان می کنم.سال گذشته که بنده سال دوم دبیرستان بودم و با یکی از سال بالایی ها دوست صمیمی بودم دقیقا یک روز قبل از آزمون کنکور، پدرش را از دست داد. این شخص چطوری بتونه با میل و رغبت قلم در دست بگیرد و به سوالات کنکور پاسخ دهد؟ آری زحمت یکساله این شخص یک شبه بر باد رفت.

آقای وزیر ما عاجزانه از حضرتعالی به عنوان وزیر عزیز و محبوب علوم که نزد همه ی دانش آموزان عزیز است خواهش داریم که به حال این اینده سازان مملکت فکری نموده و برای این ماراتن بزرگ که می تواند زحمت های چندین ساله یک شخص و قلب خیلی از کسانی که می خواسته اند به جایی برسند و نرسیدند، فکری نمایید. از وقتی که برای یک دانش آموز گذاشته اید سپاس گذارم.

انشا درباره نامه ای به وزیر علوم بنویسید و خواستار حذف کنکور شوید

نامه ای به وزیر علوم نوشته و نظرتان درباره کنکور بیان کنید

اخطار:

کپی برداری از مطالب در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + سیزده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32