سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

سه بند مقایسه درباره نوع بازی های کودکان در روزگار گذشته و امروز بنویسید

سه بند مقایسه درباره نوع بازی های کودکان در روزگار گذشته و امروز بنویسید

یکی از موضوع های زیر را انتخاب و با استفاده از روش مقایسه سه بند درباره نوع بازی های کودکان در روزگار گذشته و امروز بنویسید

سه بند مقایسه درباره نوع بازی های کودکان در روزگار گذشته و امروز بنویسید

انشا به روش مقایسه ای نوع بازی کودکان در گذشته و امروز

در گذشته: کودکان در گذشته وسایل زیادی برای بازی کردن داشته اند. در گذشته صمیمت و بازی بین کودکان بسیار زیاد بود. بازی هایی مثل گل کوچیک، مسابقه دو، با گل اشکال مختلف درست کردن، فوتبال و و و هزاران بازی کودکانه ی دیگر. صمیمت و اجتماعی بودن در کودکان گذشته بسیار زیاد بود به نحوی کحه خیلی از آن ها به خانه های همدیگر می آمدند و بازی های سالم انجام می دادند.

در امروه: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت گوشی های موبایل کودکان از همان دورانی کودکی تمام تفریح و بازی آنها یک تلفن همراه می شود. گوشه گیری، منزوی بودن، بد اخلاقی کودکان نشات گرفته از نوع بازی های رایانه ای و موبایلی است. خیلی از کودکان امروزه بازی های رایانه ای را بر بازی کردن یا هم سنین و دوستانشان ترجیح می دهند. همین یک جانشینی و بی تحرکی در کودکان سبب بیماری بسیاری در آن ها می شود و آسیب های مخربی چون سردرد، ضعیف شدن چشمان می شود. مراقب فرزندان خود باشید. یکجانشینی بسیار خطرناک است و خطر ابتلا به هر نوع بیماری را در کودکان افزایش می دهد.

سه بند مقایسه درباره نوع بازی کودکان در گذشته و امروز

انشا مقایسه ای درمورد بازی های کودکان در روزگار گذشته و امروز

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 6 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32