سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

سه بند مقایسه درباره وسایل سفر در گذشته امروز فردا

سه بند مقایسه درباره وسایل سفر در گذشته امروز فردا

با استفاده از روش مقایسه سه بند درباره وسایل سفر در گذشته امروز و فردا نگارش پنجم

سه بند مقایسه درباره وسایل سفر در گذشته امروز فردا

انشا مقایسه ای درباره وسایل سفر کردن در گذشته و امروز

در گذشته: سفر و مسافرت کردن در گذشته بسیار سخت بود. خیلی از سفرها با رنج و سختی و مشقت همراه بود. مثلا سفر به کعبه برای کسانی که می خواستند به حج بروند چندین ماه طول می کشید. وسایل سفر در گذشته بیشتر الاغ و اسب بود که آن ها را هم خیلی ها نداشتند. خلاصه سفر در گذشته بسیار خسته کننده و طاقت فرسا بوده است و هیچ لذتی نداشته.

در امروز: امروزه با پیشرفت تکنولوژی با استفاده از حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس، قطار و هواپیما سفر کردن بسیار اسان و راحت شده است. حتی هستند کسانی که برای سفر کردن از وسیله نقلیه شخصی استفاده می کنند. امروزه با صرف هزینه اندکی می توان از یک نقطه از جهان به نقطه دیگری رفت. امروز با داشتم یک تلفن همراه می توان از وضعیت جاده ها، وضعیت آب و هوا، وضعیت ترافیک جاده ای و … برای سفر کردن استفاده کرد. امروزه سفر کردن بسیار لذت بخش است.

در آینده (فردا): در آینده نه چندان دور شاهد چنان پیشرفت هایی هستیم که حتی در مغزمان نمی گنجد. اما تنها چیزهایی را میتوان نام برد و قادر است برای ما قابل تصور باشد، ساخت پیشرفته ترین قطارهای سریع السیر، هواپیماهای بدون سرنشین و … باشیم. در کشور عزیزمان ایران شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه حمل و نقل بوده ایم و خواهیم بود. همه ی ما آرزو داریم که ایران عزیز روز به روز پیشرفت کند که در حال حاضر هم همینطور است.

سه بند مقایسه صفحه 53 نگارش پنجم

انشا به روش مقایسه در مورد وسایل سفر در گذشته امروز و فردا

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + نه =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32