سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

گسترش مثل ادم ترسو هزار بار میمیرد

گسترش مثل ادم ترسو هزار بار میمیرد

گسترش مثل ادم ترسو هزار بار میمیرد صفحه 83 نگارش یازدهم

انشا با مقدمه و نتیجه درباره ادم ترسو هزار بار میمیرد

مقدمه: این ضرب المثل هنگامی به کار میرود که فردی ترسو دست به کاری زند.

تنه انشا: مطمئناً آن کار با شکست مواجه می شود و آدم ترسو هیچ وقت به موفقیت نخواهد رسید.انسان ترسو هیچ زمان موفق نخواهد بود زیرا در هر کاری ترس او باعث می شود که به موفقیت نرسد. ترسید خصیصه بد انسانی است که برخی از انسان ها به صورت حاد او را دارند. فردی که ترسو است اگر بخواهد یک کسب و کار را راه بیندازد همیشه ترس این را دارد که نکند خدای نکرده برشکست شوم. و یا خدای نکرده مغازه ای که میزنم آتش بگیرد. یا اصلا مشتری نداشته باشم به همین خاطر هیچ زمان ریسک نکرده و آن کار را شروع نمی کند پس به موفقیت هم نخواهد رسید اما فردی که ترسو نیست ریسک کرده و یک کسب و کار را راه می اندازد آن را گسترش می‌دهد.پس از مدتی آن کار گرفته و به درآمد خوبی خواهد رسید و موفق می‌شود در هر کاری ترسو بودن خوب نیست مثلا در زمان جنگ افرادی که به جبهه می رفتند اگر می‌خواستند ترسو باشند مطمئناً دشمن پیروز می شد البته بودن کسانی که در زمان جنگ در خط مقدم با ترس به جلو می‌رفتند اما آن ترس متفاوت است با آن آدم ترسویی که اصلا به جبهه نرفت. کسانی بودند که به دل دشمن می زدند و هیچ ترسی هم از مرگ نداشتند و فقط می خواستند پیروز شوند و یک هدف داشتند آن هم پیروزی و در راه آن هدف هیچ ترسی بر آنها غلبه نمی کرد که اگر ترسی بر آنها غلبه می‌کرد اکنون ما در خانه های گرم و راحت زندگی نمی کردیم.

نتیجه گیری: توصیه من به شما این است که هیچ زمان آدم ترسویی نباشید و به خدا توکل کنید و به سوی موفقیت گام بردارید.

گسترش ضرب المثل آدم ترسو هزار بار میمیرد صفحه 83 نگارش یازدهم

بازنویسی مثل آدم ترسو هزار بار میمیرد نگارش هشتم صفحه 83

اخطار :

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است. در صورت مشاهده هر گونه انتشار و یا کپی برداری، سریعا مراتب به سایت ساماندهی ارجاع داده میشود و همچنین از طریق سایت گوگل به DMCA Report گزارش داده خواهد شد.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32