سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

گسترش مثل باز فیلش یاد هندوستان کرد پایه دوازدهم

گسترش مثل باز فیلش یاد هندوستان کرد پایه دوازدهم

گسترش مثل باز فیلش یاد هندوستان کرد پایه دوازدهم

انشا با موضوع باز فیلش یاد هندوستان کرد نگارش دوازدهم

معنی و مفهوم این ضرب المثل:

به یاد کسی یا چیزی در گذشته افتادن و شوق رسیدن به آن.

خاطره کوتاهی درباره این مثل:

یک روز در خانه نشسته بودم که ناگهان گوشیم شروع به زنگ خوردن کرد گوشی رو برداشتم دیدم یک شماره ناشناس است با خودم گفتم چه کسی می تواند باشد گوشی رو جواب دادم بعد از سلام و احوالپرسی گفت منو یادت میاد گفتم خیر گفت یکی از دوستان دوران دبستانت هستم.گفتم به به خوبی چه خبر گفت ممنونم گفتم چه کار می کنی گفت سلامتی.گفت همین طوری نشسته بودم که یهو یاد خاطرات شیرین دوران دبستان افتادم پس از آن تو در ذهن من آمدی که چه روزهای خوبی را با هم در دبستان پشت سر گذاشتیم چه دوران خوبی بود.گفتم چه شده است که فیلش یاد هندوستان کرده با خنده پاسخ داد فقط یادآوری خاطرات شیرین دبستان است.

گفتم مطمئنی فقط یادآوری خاطرات است یا کارت پیش من گیر کرده که با من تماس گرفته ای؟پاسخ داد نه باور کن فقط گفتند احوالت را بپرسم. فقط یک کار کوچک ازت میخواستم انجام دهی.گفتم دیدی پس فقط خاطرات نبود.گفت یه مقدار پول لازم دارم اگر برات مقدوره میتونی برام بفرستی؟منم بدون رودربایستی گفتم نه پول ندارم.فکر کنم از پاسخی که شنیده بود بسیار ناراحت شد و گفت باشه و خدافظی کرد.پس از قطع کردن گوشی به یادم افتاد که در حین صحبت یک ضرب المثل بسیار جالب را هم به کار بردم که آن هم این بود که فیلش یاد هندوستان کرده است.این ضرب المثل به من کمک کرد تا با قاطعیت به درخواست نابجای دوست قدیمی ام نه بگویم و خود را گرفتار نکنم.

بازنویسی مثل باز فیلش یاد هندوستان کرد پایه 12

گسترش مثل فیلش یاد هندوستان کرد صفحه 27 نگارش دوازدهم

اخطار :

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است. در صورت مشاهده هر گونه انتشار و یا کپی برداری، سریعا مراتب به سایت ساماندهی ارجاع داده میشود و همچنین از طریق سایت گوگل به DMCA Report گزارش داده خواهد شد.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32