سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

یکی از خاطرات زندگی خود را بنویسید پایه دوازدهم

یکی از خاطرات زندگی خود را بنویسید پایه دوازدهم

یکی از خاطرات زندگی خود را بنویسید پایه دوازدهم

انشا درباره تمرین صفحه 24 نگارش دوازدهم یکی از خاطرات زندگی خود را بنویسید

تنه انشا: دقیقاً روز دوازدهم عید نوروز بود که با پسرخاله ها برنامه سیزده به در را داشتیم می ریختم قرارمون این بود که روز 13 به در ساعت 5 صبح بلند شویم بعد از نماز صبح به یک منطقه تفریحی در بین از شهر شعر مناسب برویم. قرارمون این بود که شب زودتر بخوابیم که صبح بتونیم بلند شویم به همین دلیل شب ساعت نه همگی خوابیدیم. صبح ساعت 5 از خواب بیدار شدیم به همه پسرخاله ها تماس گرفتیم هماهنگ شدیم و ساعت 6 حرکت کردیم. همه وسایل را از قبل هماهنگ کرده بودیم که چه کسی چه چیزی بیاره مثلاً که به من تخم مرغ و به گرجی به همراه ماهیتابه افتاده بود می‌خواستیم صبحانه رو املت آتیشی درست کنیم و بخوریم ساعت نزدیک به هفت بود که به یک منطقه خوش آب و هوا رسیدیم در آنجا اسکان کردیم و شروع کردیم به میزان جمع کردند و بعد از اون آتیش درست کردن و درست کردن املت. املت بسیار خوشمزه و خوش طعم را در فضای آزاد میل کردیم. بعد از خوردن صبحانه کمی دراز کشیدیم و بعد از کمی دراز کشیدن حرکت کردیم به سمت هدف اصلی.

هدف اصلی ما یک آبشار بسیار دیدنی و جذابی بود که می خواستیم به آن هدف برسیم. ساعت نزدیک به 9 بود که به ابتدای آبشار رسیدیم که با ماشین امکان رفتن به جلو تر نبود. پس از پارک کردن ماشین ها در پارکینگ های مخصوصی که در آنجا بود که وسایل را در دست گرفته و حرکت کردیم به سمت آبشار. بعد از دقایقی بانک صحنه شگفت انگیز روبه رو شدیم یک آبشار بسیار دیدنی با حجم آب بسیار بالا صحنه ای بود که ما را شگفت زده کرده بود. پس از دقایقی راه رفتن به انتهای آبشار رسیدیم و یک آب بسیار خوشمزه بود که از آن آب خوردیم. آب معدنی واقعی همین بود بسیار خوشمزه و بدون هیچ طعم و مزه ای که مارا اصلا سیراب نمی کرد. پس از آن همراه پسر خاله های خود از آبشار پایین آمده و به سراغ ناهار رفتیم پس از صرف ناهار وی با همدیگر انجام دادیم و سوار ماشین شدیم و به خانه بازگشت این بود یک خاطره ای از سیزده به در خوب به همراه پسر خاله های عزیزم.

تمرین صفحه 24 نگارش فارسی پایه دوازدهم

انشا صفحه 24 یکی از خاطرات زندگی خود را ینویسید پایه 12

اخطار :

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است. در صورت مشاهده هر گونه انتشار و یا کپی برداری، سریعا مراتب به سایت ساماندهی ارجاع داده میشود و همچنین از طریق سایت گوگل به DMCA Report گزارش داده خواهد شد.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + هفده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32