سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

با استفاده از روش مقایسه سه بند درباره وسیله گرم کردن خانه ها در گذشته امروز و فردا

با استفاده از روش مقایسه سه بند درباره وسیله گرم کردن خانه ها در گذشته امروز و فردا

یکی از موضوع های زیر را انتخاب کنید و با استفاده از روش مقایسه سه بند درباره آن بنویسید وسیله ی گرم کردن خانه ها در گذشته امروز و فردا

با استفاده از روش مقایسه سه بند درباره وسیله گرم کردن خانه ها در گذشته امروز و فردا

وسیله ی گرم کردن خانه ها در گذشته و امروز

در گذشته: در گذشته بیشتر مردم برای گرم کردن خود و خانه هایشان از بخاری های چوبی و نفتی استفاده می کردند. خیلی از مردم صبح های زود به کوه ها می رفتند که هیزم جمع کنند و برای فصل زمستان از آن برای بخاری ها استفاده کنند. خیلی وقت ها که مردم در خواب بودند دود کردن این بخاری ها برای آن ها مشکل ساز بود و باید از خوابشان بگذرند تا بتوانند مشکل خود را حل کنند.

در امروز: در کشورهای بزرگ امروزه برای روشن کردن بخاری ها و وسایل گرم کننده خانه ها از گار که یکی از بهترین و پاک ترین انرژی هاست استفاده می کنند. گاز نه تنها باعث آلودگی نمی شود بلکه نسبت به بخاری های چوبی و نفتی گذشته گرمای بیشتری دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی از پکیج و رادیاتور برای گرم کردن خانه ها استفاده می شود که با استفاده از آب گرم رادیاتورها باعث یکنواخت شدن گرما در کل خانه می شود.

در آینده (فردا): در بسیاری از مناطق با استفاده از صفحات خورشیدی که بر روی خانه ها نصب کرده اند باعث ذخیره انرژی خورشیدی و سپس برای مصارف آب گرم در حمام و رادیاتورها استفاده می شود که هزینه بسیار کمی دارد. در آینده نه چندان دور شاهد تولید انرژی از انرژی های اتمی و هسته ای هستیم که با مقداری خیلی کم از این مواد انرژی بسیار زیادی تولید کرد و از آن در وسایلی که گرم کردن خانه برعهده ی آنهاست استفاده کرد. کشور عزیزمان ایران جزو 8 کشوری است که به فناوری این انرژی ارزشمند دست یافته است.

وسایل گرم کردن خانه ها در گذشته، امروز و فردا

حل نگارش صفحه 53 فارسی (نگارش) پنجم

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + نوزده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32