سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا به روش جانشین سازی درباره گوسفند

انشا به روش جانشین سازی درباره گوسفند

انشا جانشین سازی صفحه 80 پایه دهم درباره گوسفند

انشا به روش جانشین سازی درباره گوسفند

انشا جانشین سازی درباره حیوانات

مدت زیادی نیست که مرا از چوپانم خریده و به خانه شان بردند اما افسوس که من طاقت دوری از مادر عزیز تر از جانم را ندارم  و ای کاش قلب کوچکم بتواند این دوری را تاب بیاورد!

مهم تر از این دلتنگی عجیب ترس از دست دادن جانم است که مرا رها نمی کند آن هم با داشتن صاحب قلچماق جدیدم که دیدنش برای ترسیدن کافی است چه برسد به آنکه در دست چپش ساتور و در دست راستش چاقوی تیزی دیده می شود که برق آن چشمانم را خیره کرده. در این کشمکش های وحشتناک صدای پسرکی بلند شد که می گفت: پدر پدر، قیمت گوشت در حال افزایش است دست نگه دار تا زمان مناسب! چشمان مرد برقی زد و چاقو را به کناری انداخت و چشمان من آسوده به دنبال اندکی خواب بسته شد.

بع! بع! با صدای ظریف دخترانه ای چشم گشودم و چشمان سیاه رنگ دختری را دیدم که ترسیده ولی عجیب زیبا بود! با دیدن چشمان بازم با ترس به من نگاه کرد و لرزان لرزان گفت: بع زود باش! زود باش!  من تنهایی نمی توانم باید کمکم کنی بع! اونا می خوان ما رو بکشند و بخورند بع بع! و من قهرمانانه گفتم: نگران نباش قیمت گوشت رو به رشد است  من هوایت را دارم بع!

و اکنون… یک ماهی از آن روز ها می گذرد و من دلبسته شده ام دلبسته ی پشمک دختر چشم مشکی رویاهایم! دختری خوش اندام، خوش صدا و صد البته مهربان! با این قیمت های نجومی گوشت که هر روز رو به افزایش است اکنون قصد ترک این دنیا را ندارم یعنی صاحب جلبک مغز و سیبیلوی من قصد کشتنم را ندارد حتی گاهی آنقدر علف به خوردم می دهد که چاق و چله شوم و در پی آن گوشت بیش تری داشته باشم  اما من با زرنگی تمام از خوردن آن سرباز می کنم تا موعد مرگم دیر تر رسد.

ولی افسوس که صاحبم از عشقم به پشمک با خبر شده و مرا با تهدید به مرگ او به خوردن مجبور می کند. و اما خبر خوب ابن رکز ها ازدواج عاشقانه ی من و پشمک است که بعد ماه ها بع بع کردن برایش دلش را به من باخت و با کلی ناز و عشوه و بع بع های دلبرانه جواب مثبت به خاستگاری من داد. و با تمام خوشبختیمان کودکی در راه داریم که صاحبمان بعد از فهمیدن این موضوع علف های مرا گرفت و به پشمک داد تا بره ای تپلو به دنیا بیاورد. در این هنگام بود که می خواستم من هم بچه ای در شکم داشته باشم تا به من هم توجه کنند. حالاست که می فهمم چرا پدرم همیشه  می گفت با آمدن زن درد سر هم می آید!!!

نویسنده: کیانا فلاح مدرسه غیرانتفاعی فرزانه اندیشان قائمشهر 

انشا جانشین کردن درباره گوسفند

تحقیق جانشین سازی پایه دهم در مورد گوسفند

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 4 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32