سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا درباره برف | انشا در مورد یک روز برفی

انشا درباره برف | انشا در مورد یک روز برفی

انشا در مورد یک روز برفی

انشا با مقدمه و نتیجه گیری درباره برف

مقدمه: باور به روزهای برفی، روزی که پنجره را نگاه می کنید و همه چیز سفید است. روزی که همه مدارس بسته شده اند روزی که در آن بخوابید و شکلات داغ بخورید. روز مورد علاقه هر کس … روز برفی زمستان.

تنه انشا: من روزهای برفی را دوست دارم زیرا می توانم خودم را در سرما امتحان کنم. پدرم می آید به من بگوید که هیچ مدرسه ای باز نیست و همه ی مدرسه ها به خاطر بارش برف تعطیل هستند و ساعت زنگ دار من را روشن می کند. من در خواب هستم و وقتی از خواب بیدار می شوم، یک فنجان چایی با شکلات داغ در این هوای سرد می خورم و از برف باریدن لذت می برم. سپس از بپنجره کوچک اتاقم، حیواناتی را می بینم که آنها هم از خوشحالی توی برف می دوند و بازی می کنند و با پریدن، جهش و پریشانی بخاطر برف زمستانی تازه تماشا می کنم. من هم تلویزیون را روشن می کنم و هیجان زده می شوم تا خواهرانم بیدار شوند که آنها هم این لحظه ی زیبای بارش برف را از نزدیک ببینند. هنگامی که خواهرم از خواب بیدار می شود صبحانه می خوریم که معمولا صبحانه ی ما چایی، شیر و شربت است. وقتی که غذا می خورم، وقت خود را برای لذت بردن از مناظر اطرافم می گیرم. من تماشا می کنم که برف در حال سقوط و چرخش در اطراف، ایجاد اشکال در آسمان زمستان خاکستری است. من همه بچه های دیگر را می بینم که سورتمه های خود را به دوش می کشند و به بالای کوه می روند تا از بالا به پایین خود را رها کنند و لذت ببرند. من هم به سرعت به دوستانم پیوستم. باد در موهای من، برف در چهره من، و هیجان هیجان که از طریق ستون فقرات شما می تپد، مانند احساس دیگر احساس نمی کنید. جادوی روزهای برفی شگفت انگیز است، زیرا آنها فقط باعث می شوند که دوباره یک احساس جدید را تجربه کنید. تجربه درست کردن آدم برفی در هوای سرد زمستانی واقعا حس جذابی است.

نتیجه گیری: روزهای برفی روزهای مورد علاقه من در جهان است. هر زمان که ما آن را داشته باشیم احساس جادویی می کنیم. من فقط به تپه می روم، نوشیدنی های داغ کاکائو را دوست دارم و استراحت می کنم. وقتی بزرگتر می شوم، شک دارم که این رفتارم هرگز تغییر نخواهد کرد. من فکر می کنم روزهای برفی به شما یادآوری می کنند که حتی اگر رشد کنید، باز هم حس دوران کودکی شما در شما زنده خواهد ماند و  این بدان معنا نیست که شما باید خلاق و سرگرم کننده باشید. شما هنوز می توانید همان بچه کودکی باشید که با هیجان در سورتمه می نشیند و خودش را از بالای کوه به پایین حرکت می دهد. شما فقط می توانید از دست دادن، تنبل، و یک روز آرام و شگفت انگیز داشته باشید.

انشا درباره برف و زیبایی های آن

تحقیق با موضوع یک روز برفی

انشا و نثر ادبی درباره برف

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 6 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32