سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا درباره جاده

انشا درباره جاده

انشا با موضوع جاده

انشا با موضوع جاده

تحقیق درباره جاده های زندگی و خطرات آن

جاده فلسفه های گوناگونی دارد. عده ای جاده را فقط برای سفر کردن و رسیدن به مقصد معنا می کنند، عده کثیری هم این راه مستقیم و پر پیچ و خم را قاتل جان عزیزانشان می دانند! زیرا تصادفات بسیار، سالانه جان هزاران نفر را در لحظه می گیرد.

آدم ها با جاده به هم می رسند، از هم دور می شوند، برای همیشه کنار هم می مانند و گاهی هیچوقت یکدیگر را ملاقات نمی کنند. ما سوار بر اتومبیل سریع السیرمان در جاده زندگی همچنان پیش می رویم، بدون در نظر گرفتن اینکه بازگشتی به مقصد یا مکان قبل نیست.

قسمتی از مردم که خیلی هم خوش به حالشان است سوار بر لیموزین هایشان جاده زندگی را طی می کنند! الباقی با قارقارک هایشان جاده ها را می پیمایند با اینکه ممکن است گاهی پیاده روی کنند تا به مقصد برسند.

پشت رل نشسته ایم و به راهمان ادامه می دهیم؛ یکی از راه مستقیم به جاده میزند، دیگری جاده خطرناک را بر می گزیند، نفر بعدی بدون در دست داشتن کنترل خودرو، به حرکت خود ادامه می دهد و زندگی اش را به دست باد می سپارد. عده ای هم راه رفته را با هر زحمت برگشته و از ابتدا شروع کرده و به این نتیجه رسیده اند که جاده قبلی به کارشان نمی آمد.

این جاده زندگی همان سرنوشت است. فرمان ماشینتان را در جاده پرپیچ و خم زندگیتان سفت بچسبید! تند نرانید زیرا که از قدیم گفته اند: “عجله کار شیطان است” 

نویسنده: مریم قلاش دهم تجربی دبیرستان حجاب استان بوشهر

تحقیق در مورد جاده و خطرهای آن پایه دهم

متن زیبا درباره جاده های زندگی

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

منبع اصلی مطلب: طریقت نگارش

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32