سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا درباره صدای سرود ملی نگارش پنجم

انشا درباره صدای سرود ملی نگارش پنجم

احساس خود را از شنیدن صدای سرود ملی بنویسید صفحه 37 نگارش پنجم

انشا درباره صدای سرود ملی نگارش پنجم

تحقیق با موضوع صدای سرود ملی پایه پنجم

از شش سالگی توی رشته ورزشی کشتی فعالیت داشتم. الان که بزرگ شده ام و تجربه ی زیادی در این رشته دارم تصمیم گرفتم برای مسابقات جهانی خودم را آماده کنم. به کمک مربی و دوستان تمرینات سختی را شروع کردم تا اینکه روز مسابقات انتخابی رسید. از کوچکی آرزوی من این بود به سکوی قهرمانی برسم و روی سکو که می روم هم پرچم کشورم را بالا ببرم و سرود زیبای ملی را قرائت کنم.

خلاصه پس از مسابقات و وزن کشی و … به مسابقات جهانی دعوت شدم و پس از شکست های پی در پی حریفان به عنوان نفر اول مسابقات معرفی شدم. موقع توزیع مدال ها رسید. به بزرگترین آرزویم نزدیک شده بودم و فقط چند قدم مانده بود. پس از مدتی نفر سوم بر سکو رفت و سپس نفر دوم، پس حالا نوبت من شد. صدای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در بین تمام کشورها پخش شد.

احساس غرور می کردم که توانسته بودم یک نفر از انسان هایی باشم که برای کشورم افتخار آفرینی کرده ام. همینطور که پرچم بالا می رفت اشک های من هم سرازیر شده بود.

صدای سرزده است افق مرا به وجد آورده بود. آرزویم به حقیقت پیوسته بود. صدای سرود ملی چنان ارامش بخش است که تمام خستگی مسابقات را از تنم بیرون می کرد. سرود ملی هر کشور بیانگر عظمت و بزرگی آن کشور است. سرود ملی جمهوری اسلامی ایران چنان پرمعنا، پرمفهوم و معنادار است که از نظر من بهترین و زیباترین و یکتاترین سرود جهان است. آری اینجا ایران است، کشوری که به آن افتخار می کردم در آن زندگی می کنم.

انشا با موضوع صدای سرود جمهوری اسلامی ایران

انشا درباره صفحه 37 نگارش پنجم

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32