سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا درباره کامیابی و ناکامی

انشا درباره کامیابی و ناکامی

انشا درباره کامیابی و ناکامی پایه دوازدهم

انشا با مقدمه و نتیجه درباره کامیابی و ناکامی پایه دوازدهم

مقدمه: کامیابی و ناکامی دو کلمه متضاد هم هستند که کامیابی به معنای رسیدن به موفقیت و ناکامی به معنای  نرسیدن به موفقیت می باشد.

تنه انشا: کامیابی و ناکامی افراد به خودشان بستگی دارد مثلا یک فرد با سعی و تلاش به کوشش خود در یک کاری می‌تواند به کامیابی و موفقیت برسد و شخص دیگری در همان کار بدون تلاش به کامیابی و موفقیت نمی رسد به سرانجام ناکامی است.مثلاً دو دانش آموز که یکی در طول سال تحصیلی و بسیار تلاش کرده و به موفقیت رسیده و معدل خود را به سطح عالی رسانده و یک دانش آموز دیگر که در طول سال تحصیلی تلاش نکرده و در انتهای سال مردود می شود.مفهوم کامیابی و ناکامی در مقابل هم به کار میرود و نمی‌توان به گونه‌ای این دو را مکمل هم دانست.زمانی که کامیابی نباشد ناکامی مفهومی ندارد و تا زمانی که ناکامی نباشد کامیابی معنایی پیدا نمی کند.خیلی از افراد ناکامی هایی که به دست می‌آورند را به مربوط به سرنوشت و روزگار می دانند اما نقش خود انسان در سرنوشت و تقدیر بسیار زیاد است می‌تواند با سعی و تلاش و کوشش به کامیابی و موفقیت برسد و بدون آن نیز به ناکامی منجر می شود.مهم‌ترین علت ناکامی افراد بی تدبیری و عدم مدیریت در کارهای خود می باشد.

نتیجه گیری: توصیه من به همه شما عزیزان این است که با سعی و تلاش و کوشش بتوانید به ‌‌نهایت کامیابی و موفقیت برسید و در هیچ زمان در زندگی با ناکامی و عدم موفقیت روبه‌رو نشوید که لازمه آن تلاش و کوشش خود شما می باشد.

انشا صفحه 55 نگارش دوازدهم درباره کامیابی و ناکامی

انشا پایه دوازدهم با موضوع کامیابی و ناکامی

اخطار :

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است. در صورت مشاهده هر گونه انتشار و یا کپی برداری، سریعا مراتب به سایت ساماندهی ارجاع داده میشود و همچنین از طریق سایت گوگل به DMCA Report گزارش داده خواهد شد.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − دو =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32