سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا در باره ی بهترین روز زندگی

“انشا در باره ی بهترین روز زندگی”
بهترین روز زندگی از نظر هرکس متفاوت است.
انسان ها هر یک بسته به روحیات و خلق و خو هایشان و آرزو ها و هدف هایی که در زندگی دارند، به طبع تعریف متفاوتی هم از بهترین روز زندگی خواهند داشت
به طور مثال بهترین روز زندگی برای یک ورزشکار حرفه ای روزی است که در رشته ی تخصصی خود مقام جهانی کسب کند و پاداش تلاش ها و تمرینات مستمر خود را با مطرح شدن در عرصه ی بین المللی بگیرد.

برای یک هنر مند هم بی شک بهترین روز زندگی ،روزیست که هنرش به قدری مطرح شود که اوازه اش در دنیا بپیچد و مانند هنرمندان معروف جهان،نامش جاودان بماند.

برای یک پزشک اما هیچ چیز خوشحال کننده تر از درمان شدن بیمارانش نیست،و بی شک هر روزی که جان تازه ای به بیماران میبخشد و رنج و غمی را از شانه ی خانواده ای برمیداردبرایش بهترین روز زندگیست.
چرا که با این کارش ، همواره دعای خیر مردم را توشه ی راه آخرتش میکند.

هرچقدر در این موضوع دقیق تر میشویم در میابیم که روز خوب،بسته به شرایط و جایگاه و سن و سالی که در ان قرار داریم متغیر است. بهترین روز برای کودکی که تمام فکر و ذهنش بازی های جدید و دور همی های دوستانه است،روزیست که در آن تمام وقتش را به شادی وخوشگذرانی پرداخته،در حالی که برای یک دانش آموز درسخوان و زرنگ بهترین روز روزیست که کارنامه اش را دریافت میکند و با نمرات ممتاز راهیِ پایه ی جدید تحصیلی میشود‌

من میخواهم در آینده مهندس بشوم،و فکر میکنم بهترین روز زندگی من روزی خواهد بود که اولین ساختمانی که مهندس ناظرش من هستم پایان کار بگیرد.
چون مطمئنم در این روز پدر و مادرم هم خوشحال خواهند بود‌.چرا که من انها را به ارزویشان که همان موفقیت من بوده رسانده ام.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

🌹انشا درباره ی حضرت فاطمه سلام الله علیها🌹

]🌹انشا درباره ی حضرت فاطمه سلام الله علیها🌹 حضرت فاطمه سلام الله علیها دختر پیامبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32