سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا در مورد ویروس کرونا

 

به نام خدا
موضوع : کرونا ویروس
آبان ماه سال 1398بود،بیشتر از یک سال پیش ،آری این ویروس چندی پیش تولد یک سالگی خود را جشن گرفت و گویی به مناسبت تولد خود تصمیم گرفته چهره ای جدید از خود به نمایش گذارده و با قدرت انتقال و بیماری زایی هفتاد برابر بیش از پیش چهره نمایی کند .
در آن روزها تنها زمزمه ای از ویروس بود و موضوعی جدید برای لطیفه پردازی و خبر نداشتیم که کمی بعد قصد سفر به تمام کشور ها و گرفتن جان میلیون ها انسان را دارد.
افسوس و هزار افسوس که خبر نداشتیم آن روز آخرین روز مدرسه خواهد بود و دیگر آن خوشی ها و دور هم بودن ها و جنب و جوش را در مدرسه تجربه نخواهیم کرد.
هم اکنون زمانی طولانی از تولد این ویروس منحوس در میان ما میگذرد و ما همچنان منتظر رهایی از این مخمصه هستیم ،باشد که دگر باره بتوان یلدا،عید نوروز،جشن تولد و پیوند عزیزانمان را گرد در گرد هم همچون صدف اطراف مروارید باشیم و بتوانیم لحظات خوشی را رقم بزنیم .
این ویروس منحوس حتی حسرت وداع هنگام از دست دادن عزیزان را از افراد دریغ کرده و از این طریق باعث شد تا همه ما تک تک لحظات غم و شادی را قدردان باشیم .
امید است همه هموطنان،دوستان ،بستگان و… همکاری خود را در جهت شکست ویروس کرونا نشان داده و در آینده نه چندان دور چهره بدون ماسک یکدیگر را شاهد باشیم.

 

انشا در مورد ویروس کرونا ، انشا در مورد کورنا ، انشای غیرتکراری در مورد کرونا ، انشا راجب کرونا ، انشا راجع به کرونا ، انشای جدید در مورد کرونا ، انشا درمورد کرونا چیست ، انشا در مورد چگونه کرونا نگیریم ، انشا در مورد رعایت مسائل بهداشتی برای نگرفتن کرونا ، انشا در مورد کرونا کی تمام میشود ؟

 

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32