سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا در مورد پرواز

انشا در مورد پرواز

انشا با موضوع پرواز | انشا پرواز

انشا در مورد پرواز

انشا زیبا و قشنگ درباره پرواز

دستم را دور دستگیره ی در گذاشتم و آن را آرام باز کردم، قطرات باران تازیانه هایش را بی رحمانه و مهربانانه روانه وجودم میکرد. صدایش آرامش داشت انگار. خودم را در لابه لای سمفونی گوش نوازش گم کردم، دلم می خواست آنقدر آنجا بایستم تا وجودم هم مانند باران روانه ی خیابان های شهر شود. کلید را از جیب کت مشکی ام بیرون آوردم و در قفل چرخاندم. دریا صدای تیک خفیفی بازشد. وارد خانه شدم و رایحه ی لذت بخش خاطرات را در زر ورق طلایی رنگی روانه ی وجودم کردم و قلبم لبخندی از سر شوق برلب هایم هدیه داد. در را پشت سرم بستم و صدای قدم هایم در سکوت حیاط گم شد، ازآن همه بی روحی و بی صدایی دلم گرفت.

باور نمیکردم این همان خانه ای است که همه ی حس های تلخ و شیرینم را در جای جای آن چیده بودم. بوی گل، سبزه و عشق می آمد انگار. رایحه ی خاطرات در مشامم می پیچید. در ورودی را بازکردم و چشم هایم را بستم، زیبایی ها را نمیشود با چشم سر دید بلکه برای حس کردنشان باید لایه ی پلک های قلبت را باز کنی و بنگری. وارد اتاق خاک گرفته ام شدم، نمیخواستم به این زودی پسوند “سابق” را روی آن بگذارم. سمت آینه رفتم، تنها شی باقی مانده کنار پنجره، خودم را نگاه کردم حس غریبی آرام در وجودم رخنه کرده بود و آزارم میدا. این من نبودم، منی که شادی در چشمهایم بیداد میکرد. موهایم را از صورتم کنار زدم، کنار پنجره نشستم، باد آغوشش را به رویم باز کرد من هم مشتاقانه همراهیش کردم. سر انگشتانم عشق را احساس میکرد، نفس عمیقی کشیدم و ریه هایم را پر کردم از هوای مهربانی. روبه روی آن ایستادم و زیر لب زمزمه کردم: پریدن ربطی به بال ندارد قلب میخواهد.

نویسنده: فاطمه یار محمدی هما قنبری دبیرستان شاهد فاطمه الزهرا استان اراک

تحقیق درباره پرواز

انشا با موضوع پرواز کردن در آسمان

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32