سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا سنجش و مقایسه درباره عشق و زمان

انشا سنجش و مقایسه درباره عشق و زمان

انشا به روش سنجش و مقایسه در مورد عشق و زمان

انشا سنجش و مقایسه درباره عشق و زمان

انشا مقایسه ای عشق و زمان

زمان در حال گذر است، نمی ایستد. حتی ثانیه ای هم رحم ندارد. احترامی قائل نیست برای هیچکس، با منطق و نظم می پیماید راهش را، افکار متمرکز خود را به هیچ عنوان ترک نمی کند و تا آخر عمر متعهد به کارش می ماند.

ولی جالب است بدانید شخص عاشق بی منطق عمل می کند، احمق است، افکار درگیری دارد، گاهی می ایستد تا دلیل عاشقی اش را دریابد، رحم دارد بر خود و اطرافیانس درست برخلاف زمان، با این حال بار خدایا شگفت آور است صداقت عشق و زمان در کارشان، هدف مشخص در راهشان، وفاداری در عملشان و پایبند بودن در حرفشان، همه می دانند زمان هیچگاه نمی ایسند درست مانند فرد عاشق که هیچگاه در ابزار عشقش تعلل نمی کند.

همه می دانند یکبار در زندگی می توان عشق واقعی را تجربه کرد دقیقا مثل زمان که یکبار اتفاق می افتد شاید هم عاشق است، عاشق کارش با همه ی لقب هایی که نثارش می کنند باز هم ادامه می دهد، سرسخت، بی رحم، دقیق و گاهی ناگهانی درست مانند عشق که در وجود آدمی است.

سرسخت در هدف، بی رحم در راه، دقیق در عمل و ناگهانی در دل و هر دو اتفاق می افتند و ما با آنان زندگی می کنیم هرچند در زمان گلو مهم نیست ولی در عضق این گلوی لامصب گیر می کند چه می شد کرد گلو دیگر.

نویسنده: فاطمه عسکری نژاد از دبیرستان نمونه دولتی دانشوران شهرستان شوش پایه دهم انسانی

انشا مقایسه کردن عشق و زمان

انشا به شیوه مقایسه کردن زمان و عشق

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + هفده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32