سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا طنز و غیر طنز درباره ربات پیشخدمت

انشا طنز و غیر طنز درباره ربات پیشخدمت

انشا طنز و غیر طنز درباره ربات پیشخدمت

ربات پیشخدمت مهارت های نوشتاری نهم صفحه 55

مقدمه: سخت است که آدم تمام کارهایش را خودش انجام دهد، مثلا سر کار رفتن، غذا درست کردن، لباس شستن، نان خریدن، نظافت خانه و … برای همین با پیشرفت علم بسیاری از این کارها دیگر به وسیله دستگاه ها انجام می شود، به عنوان مثال: همین لباس شستن، مادرهایمان می گویند قدیم ماشینی وجود نداشته و مادرها تمام لباس ها را دست می شستند یا اینکه الان دیگر ماشین ظرفشویی هم اختراع شده و اگه کسی پول خریدش را داشته باشد خیلی راحت تر می تواند کار کند.

تنه انشا: از بچگی با خودم فکر می کردم کاش یک رباط وجود داشت تا تمام کارهای ما انسان ها را انجام دهد، او که دیگر خسته و ناراحت نمی شود که دستور می گیرد، فقط کار می کند، مثلا نان می خرد و خانه را تمیز می کند، همیشه به پدر و مادرم در بچگی می گفتم ولی آن ها به من میگفتند خیلی تنبلی که این حرف ها را میزنی ولی مادر بعضی وقتا از شدت خستگی می گفت آره والا کاش همچین چیزی بود، بعدا متوجه شدم با پیشرفت علم این جور ربات ها ساخته شده اند ولی هنوز خیلی پیشرفت نکرده اند که به طور کامل کارها را بدون عیب انجام دهند و در همین حدش هم قیمت بسیار بالایی دارد که برای اکثر خانواده های حتی خارجی هم غیر قابل خرید است، اما به هر حال وجود دارد، چیزی که این میان مهم است پیشرفت تکنولوژی است که همه را خیره کرده و منی که همیشه به همچین رباطی فکر می کردم و الان میدانم زمینه تکمیل این کار وجود دارد حتما به سراغ آن خواهم رفت و این رباط را کامل می کنم و تا حد ممکن آن را ارزان به همه دنیا عرضه می کنم تا دیگر مادران خوب و زحمت کش زیاد خسته نشوند و کمی هم استراحت کنند. فکرش را بکن از خواب بیدار میشوی رباط برایت صبحانه درست کرده باشد، نان تازه خریده باشد، رختخوابت را هم درست کند و لباس هایت را شسته باشد و سر وقت بیدارت کند که به محل کار بروی و وقتی هم از کار برگشتی ببینی همه چیز سر جای خودش است و بوی غذای خوب را حس کنی هرچند غذای مادر یک چیز دیگر است اما به هر حال این هم نوعی زندگی است که به نظرم اگر من هم آن را نسازم یکی دیگر خواهد ساخت.

نتیجه گیری: ربات ها در زندگی بشری بسیار تاثیر گذار هستند و حجم کاری زیادی را از روی دوش انسان ها کم می کنند. به امید پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان ایران.

انشا صفحه 55 مهارت های نوشتاری نهم درباره ربات پیشخدمت

تمام انشاهای صفحه 55 مهارت های نوشتاری نهم

اخطار :

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است. در صورت مشاهده هر گونه انتشار و یا کپی برداری، سریعا مراتب به سایت ساماندهی ارجاع داده میشود و همچنین از طریق سایت گوگل به DMCA Report گزارش داده خواهد شد.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32