سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا یکی از خاطرات زندگی خود نگارش دوازدهم

انشا یکی از خاطرات زندگی خود نگارش دوازدهم

تمرین پایه دوازدهم یکی از خاطرات زندگی خود را بنویسید

 

انشا یکی از خاطرات زندگی خود نگارش دوازدهم

تمرین صفحه 24 نگارش فارسی دوازدهم درباره یکی از خاطرات زندگی خود

موضوع انشا : انشا در مورد سفر به مشهد

به نام خدا

من به همراه پدر و مادرم تصمیم گرفتیم که به مشهد سفر کنیم قرار بود پنجشنبه صبح راه بیفتیم و با قطار به مشهد برویم. همه وسایل را آماده کرده بود تا به سفر معنوی مشهد مقدس برویم همه اقوام تماس می گرفتم و از ما می خواستند که برای آنها پیش امام رضا دعا کنیم. پنجشنبه صبح شد افتادیم با تاکسی به سمت ایستگاه قطار ساعت نزدیک به دو بود که قطار راه افتاد.

ساعت حدود ده شب بود که به مشهد رسیدیم از قطار پیاده شده و سوار تاکسی شدیم و به هتل رفتیم هتل نزدیک حرم امام رضا بود. دل توی دلم نبود تا اینکه صبح روز بعد برای اذان صبح به حرم امام رضا رفتیم در آنجا فضای ملکوتی بسیار زیبایی بود مردم همگی به نماز جماعت صبح ایستادند. نیز به همراه جمعیت نماز جماعت را خواندیم و به پابوس امام رضا رفتیم.

برای اولین بار بود که مرقد مطهر امام رضا را از نزدیک مشاهده می‌کردم فضای بسیار هیجانی و زیبایی بود هر آرزویی که داشتم به امام رضا گفتم. خیلی شلوغ بود و جا برای رفتن به نزدیک مرقد مطهر نبود با هزار زحمت دست خودم را به مرقد رساندم . پس از چند دقیقه بیرون آمده و چون آنجا نمی گذاشتند که با گوشی صحبت کنیم تماس گرفتم و خالم از پشت گوشی هرچه به امام رضا می خواست گفت.

سپس به صحنی رفتیم که در آنجا کبوترها بالای یک جایی نشسته بودند و زیر آن آبخوری بود آب خوردیم و به هتل رفتیم چند روزی همین روال ادامه داشت بسیار سفر خوبی بود بسیار لذت معنوی بردیم در روز دوشنبه حرکت کرده و به خانه برگشتیم. پس از برگشت به خانه به اقوام و خویشان خاطرات را تعریف کردیم و گفتیم حتما به مشهد سفر کنند.

انشا پایه دوازدهم نگارش فارسی دوازدهم صفحه 24

انشا درباره یکی از خاطرات زندگی خود را بنویسید صفحه 24 پایه دوازدهم

اخطار :

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است. در صورت مشاهده هر گونه انتشار و یا کپی برداری در سایت ها و وبلاگ ، سریعا مراتب به سایت ساماندهی ارجاع داده میشود و همچنین از طریق سایت گوگل به DMCA Report گزارش داده خواهد شد.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32