سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

براساس مشاهدات خود انواع روش های بلند کردن و حمل بار را بیان کنید

براساس مشاهدات خود انواع روش های بلند کردن و حمل بار را بیان کنید

براساس مشاهدات خود انواع روش های بلند کردن و حمل بار را بیان کنید و به نظر شما روش های ایمن و صحیح بلند کردن و حمل بار کدام اند

براساس مشاهدات خود انواع روش های بلند کردن و حمل بار را بیان کنید

فعالیت صفحه 158 سلامت و بهداشت انواع روش های ایمن و صحیح بلند کردن بار

بهترین و راحتترین روش برای اینکه به هیچ یک از اعضای بدن مخصوص ستون فقرات فشار زیاد وارد نشود بلند کردن بار و یا اجسام به صورت کمر راست و پاهای خمیده می باشد که این روش از بین تمام روش ها ایمن ترین می باشد.

اشیا و اجسام کوچک و بزرگ ندارن و در تمام مواقعی که می خواهید جسمی را بلند کنید باید همه ی موارد ایمنی را رعایت کنید تا مشکلی پیش نیاید. برای بلند کردن اشیا سبک و کوچک از روی زمین کنار جسم زانو می زنیم به این شکل که یک پا جلوی پای دیگری قرار گیرد و بدون این که خم و یا دولا بشوید جسم را بلند کنید.

برای برداشتن جسم و اشیای سنگین از روی زمین لازم است که پاها را صاف بر روی زمین بگذاریم و تا جایی که امکان دارد کنار جسم باشید سپس زانوها را خم کنید و بدن را در وضعیت زانو زدن قرار دهید و جسم را نزدیک به خودمان بگیریم و از زمین بلند کنیم.

در بلند کردن اشیای سنگین از چرخاندن و پیچاندن کمر به شدت اجتناب کنید چون فشار بسیار زیادی به ستون فقرات و کمر وارد می شود.

لطفا در پایین همین صفحه برای ما نظر بگذارید. نظرات شما باعث دلگرمی ماست.

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − ده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32