سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

اگر ویروس کشی در دلم داشتم نگارش چهارم

اگر ویروس کشی در دلم داشتم نگارش چهارم

حل نگارش صفحه 103 نگارش چهارم اگر ویروس کشی در دلم داشتم

اگر ویروس کشی در دلم داشتم نگارش چهارم

اگر ویروس کشی در دل داشتم صفحه 103 پایه چهارم

نمیدانم که این موضوع از کتاب برای خود انسان است یا یک کامپیوتر! ولی من فرض میکنم که منظور یک کامپیوتر است و از زبان رایانه یک انشا مینویسم.

هر روز دل درد داشتم و هنگ میکردم و بارها و بارها مجبور میشدم خودم را ریستارت کنم. خیلی تلاش کردم که دلیلش را پیدا کنم اما فایده نداشت. تصمیم گرفتم که بتوانم خودم را روشن نگه دارم و دلیلش را بفهمم. از خودم مطمئن بودم که مشکل سخت افزاری ندارم و ایراد از نرم افزار سیستمی است. یک لحظه متوجه شدم که شاید به دلیلی مطالب و فایل های زیادی است که در هارد خودم نگه داشتم اما نه نه این نمیتوانست باشه. سرانجام تصمیم گرفتم که درد دلم را پیش یک متخصص بازگو کنم و تمام مسائل ریز و درشت را با او در میان گذاشتم. متخصص هم تمام تلاشش را میکرد و سرش را تکان میداد و دقتش بیشتر میشد و فهمیدم که به یک چیزهایی داره نزدیک میشه و چیزهایی را میفهمید.

بله مشکل را پیدا کرده بود. ویروس! همان چیزی که دشمن تمام سیستم های کامیپوتری است. با خودم کلنجار میرفتم که چرا از آخرین باری که ویروس گرفتم توبه نکرده بودم. چرا یک ویروس کش را در دلم نصب نکرده بودم که الان به راحتی بتوانم با ویروس ها بجنگم. تنبلی و بی توجهی خودم باعث شده بود که کل بدنم از ویروس پر شود که با ده دقیقه میتوانستم با نصب کردن یک ویروس کش در قلبم جلوی این همه بدبختی را بگیرم. دیگه با تمام تلاشم و همچنین کمک متخصصی که خودم را به دست او سپرده بودم از شر ویروس خلاص شدم و به معنای آزادی کامل رسیدم. امیدوارم هیچکسی چنین تجربه تلخی را امتحان نکند.

صفحه 103 نگارش فارسی پایه 4 درباره اگر ویروس کشی در دل داشتم

جواب تمام انشاهای صفحه 03 نگارش چهارم

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32