سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

موضوعی را انتخاب کنید و با به کارگیری روش جانشین سازی یک متن ذهنی بنویسید

موضوعی را انتخاب کنید و با به کارگیری روش جانشین سازی یک متن ذهنی بنویسید

انشا به روش جانشین سازی صفحه 80 یک متن ذهنی بنویسید

موضوعی را انتخاب کنید و با به کارگیری روش جانشین سازی یک متن ذهنی بنویسید

انشا جانشین سازی صفحه 80 نگارش دهم

موضوع: سرگذشت روز عاشق

یکی از روزهای قشنگ خداوند بود و من در پشت ویترین مغازه عروسک فروشی خوابیده بودم نه اینکه فکر کنید خوابم می آمد، نه اینطور نیست من مجبور بودم چون من را صاحب مغازه برای زیبایی ویترین خوابانده بود. من هر روز خواب بودم و ناراضی از حال خود تا زمانیکه عاشق دختری با زلفان سیاه شدم.

دختری که با چهره ای دلنشین، پیراهنی کوتاه و عروسکی و کفش های قرمز که می آمد پشت ویترین به تماشا می نشست و آرام می گریست، او هرروز در پشت شیشه ویترین به من خیره می شد و من خوشحال از داشتن نگاه معشوق به خود می بالیدم تا اینکه یک روز از همان روزها دخترک آمد اما اینبار با لبانی خندان و من متعجب بودم از حال او و هنوز از حال متعجب خود بیرون نیامده بودم که دخترک وارد مغازه عروسک فروشی شد.

من حس کردم دستی را که به سمت من دراز شد ولی مخاطبش من نبودم بلکه عروسک پشت سرش بود، عروسکی که فهمیدم تا به حال گریه های معشوق من به خاطر او بوده و بس.

منتظر بودم تا من هم نصیب معشوقم شوم و به او برسم اما دریغ از ذره ای توجه که به من شود. دخترک از مغازه خارج شد و من از غم نرسیدن به او خشک شدم و پودر شدم بدون آنکه به آرزوی خود، نشستن بر روی زلفان سیاه او برسم و این چنین بود سرگذشت من یک گل رز قرمز که اسیر ویترین مغازه شد و به آرزوش نرسید.

انشا به روش جانشین سازی در مورد سرگذشت روز عاشق

با استفاده از روش جانشین سازی یک موضوع به صورت ذهنی بنویسید

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32