سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

حس خود را شنیدن صدای زنگ آخر بنویسید نگارش پنجم

حس خود را شنیدن صدای زنگ آخر بنویسید نگارش پنجم

انشا حس خود را شنیدن صدای زنگ آخر بنویسید صفحه 37 نگارش پنجم

حس خود را شنیدن صدای زنگ آخر بنویسید نگارش پنجم

انشا صفحه 37 نگارش پنجم درباره صدای زنگ آخر

از مهرماه تا اسفندماه شش ماه است که هر روز به مدرسه می رفتیم و حالا رسیدیم به 27 اسفندماه و دیگر قرار است تا 15 فروردین تعطیل باشیم. امروز آخرین روز مدرسه است و هرچقدر به ساعت نگاه می کنیم زمان نمی گذرد. معلم ها هم درس نمی دهند و فقط جبرانی برایمان گذاشته اند.

سه زنگ از مدرسه را سپری کردیم و حالا نوبت زنگ آخر کلاس آخر است که بعد از این مدرسه ها بسته می شوند تا 15 فروردین ماه سال جدید. بچه ها هم خوشحالند و هم هم ناراحت، خوشحال از اینکه می توانند یک مدتی را استراحت کنند و دوباره پرنشاط و پرقدرت به پیشواز درس بروند و ناراحت از اینکه دیگر هم مدرسه ای و دوستانمان را نمی بینیم.

زنگ آخر مدرسه است و هرکاری می کنیم سپری نمی شود. زمان سخت می گذشت و ما هم حوصلمان سر رفته بود. بالاخره زنگ خورد و این آخرین زنگ تحصیلی سال بود. تا الان اینقدر از زنگ مدرسه خوشحال نشده بودم! خواستم به دفتر مدیر بروم و چند تا زنگ دیگه هم بزنم. زنگ آخر واقعا بهترین صدایی هستی که تا الان شنیده ام.

حس آرامش میدهی، حس استراحت، حس تفریحی می دهی، آری تو بهترین صدایی هستی که من شنیده ام. صدای زنگ آخر مدرسه به صدا درآمده بوده و مدرسه هم خالی شده بود. تا درب حیاط مدرسه رفتم و بعدش به مدرسه نگاهی کردم و خداحافظی کردم تا یک مدت کوتاهی که باز هم برگردم. تا الان اینقدر از صدای زنگ خوشحال نشده بودم. چون همیشه بعد از صدای زنگ یا امتحان داشتیم یا یک کلاس سخت!

تجربه خود را از شنیدن صدای زنگ آخر بنویسید نگارش پایه پنجم

انشا صفحه 37 نگارش پایه 5 صدای زنگ آخر

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32