سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

حمل یک قالب یخ بدون دستکش صفحه 62 نگارش هشتم

حمل یک قالب یخ بدون دستکش صفحه 62 نگارش هشتم

انشا و توصیف حس و حال حمل یک قالب یخ بدون دستکش پایه هشتم

 

حمل یک قالب یخ بدون دستکش صفحه 62 نگارش هشتم

 

انشا پایه هشتم درباره حمل یک قالب یخ بدون دستکش

خوب طبیعی است که هر کسی با هر قدرتی وقتی یک قالب یخ را بدون دستکش حمل کند ، حتما دست او یخ می شود چون همیشه یخ گرما را به خود می گیرد و سرما پس می دهد و همین باعث می شود تا گرمای دست ما را بگیرد و سرما به دست ما بدهد.

همین موضوع در مورد یخ داخل یخچال خانه هم صدق می کند یعنی وقتی یخی را از فریزر با دست بدون دستکش خارج میکنیم قطعا دستان ما یخ می شود و حتی گاهی اگر یخ در لیوان باشد به دستانمان می چسبد.

پس حمل قالب یخ علاوه بر توانایی بلند کردن آن ، نیاز به تحمل سرما هم دارد یعنی باید بتوان یخی یخ را تحمل کرد و افرادی هم که در کارخانه های تولید یخ قالبی کار می کنند ، قالب یخ را با دستکش حمل می کنند.

حالا اگر کسی ببیند که فردی در زمستان در آب یخ رودخانه فرو می رود و خیلی راحت مثل اینکه در تابستان حمام کنیم ، آب به بدن خود می زند و یخ ها را به بدن خود می چسباند ، جای تعجب دارد و این کار را یک شخص ایرانی در اردبیل انجام داد که حتما در اخبار هم دیده اید. ولی در کل حمل یک قالب یخ بدون دستکش برای اکثر مردم غیر قابل تحمل است یا بهتر است بگوییم که تا حدی می تواند قابل تحمل باشد ، تا جایی که دست ها طاقت داشته باشند که سرمای قالب یخ را تحمل کنند.

همیشه من با دیدن قالب یخ به یاد مراسم های عروسی و ختم می افتم چون برای آماده کردن آب و شربت خنک برای میهمانان محبورند قالب یخ تهیه کنند چون یخ های موجود در یخچال جواب گوی این همه جمعیت نخواهد بود.

تمام انشاهای صفحه 62 نگارش هشتم

توصیف حس و حال حمل یک قالب یخ بدون دستکش

 

توجه     توجه     توجه

این مطلب کاملا اختصاصی بوده و هرگونه کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ ها به هرنحوی از نظر ما اشکال دارد و حرام است.

استفاده و کپی از این مطلب برای مدرسه ، مکان ها و کلاس های آموزشی هیچ مانعی ندارد و دانش آموزان عزیز می توانند استفاده کنند.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32