سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

خرید بک لینک چیست ؟ و چه تاثیری بر گوگل دارد؟

 

بک لینک بخریم یا نه؟ بک لینک چیست و چه میزان بر سئو سایت تاثیر گذار است؟ بهترین روش های ایجاد بک لینک چیست و بهترین روش خرید بک لینک کدام است؟

این موارد از رایج ترین سوالاتی است افراد بخصوص در بخش مشاوره سئو از کارشناسان ما سوال می کنند و به منظور برطرف کردن این ابهامات تصمیم گرفتیم مطلبی در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم تا با نگاه صحیح تری اقدام به خرید بک لینک کنید یا خودتان برای تولید آن دست به کار شوید.

با من همراه باشید تا به بررسی یکی از تاثیر گذار ترین بخش های سئو بپردازیم.
بک لینک چیست؟

به تعداد لینک هایی که از سوی سایت های مختلف به سایت شما داده می شود بک لینک گفته می شود.

در واقع شما با گرفتن بک لینک از اعتبار سایتی که به شما لینک می دهد برای بهبود سئو خود استفاده می کنید.

بک لینک چیست؟

به مثال زیر توجه کنید:

تصور کنید فردی بسیار معتبر و قدیمی در بازار، فروشگاهی دیگر را معرفی می کند و مشتریان خود را به خرید از آن فروشگاه ترقیب می کند؛ اگر این موضوع را در فضای اینترنت در نظر بگیریم میتوانیم بگوییم فرد معتبر به آن فروشگاه لینک داده است یا آن فروشگاه از فردی معتبر بک لینک دریافت کرده است.

این دقیقا تاثیر گذاری و اهمیت بک لینک در فضای اینترنت است.
بک لینک چه میزان بر سئو سایت تاثیر می گذارد؟

توجه ویژه ای به معتبر بودن فرد لینک دهنده داشته باشید! هر چقدر فرد معتبر تری فروشگاه را معرفی کند، بازخورد آن فروشگاه از این بک لینک مطلوب تر خواهد بود.
مورد دیگری که در کیفیت بک لینک تاثیر گذار است، زمینه کاری فرد معرفی کننده ( لینک دهنده ) است. هر چقدر زمینه کار این فرد با فروشگاه به هم نزدیک تر باشد، بازخورد بک لینک بیشتر خواهد بود.
اگر فرد معرفی کننده و فروشگاه هم زبان و هم محل ( لوکیشن نزدیک به هم ) باشند، بک لینک موثر تر است.
اگر فروشگاه معرفی شده کیفیت خوبی در ارائه خدمات به مشتریان نداشته باشد، این لینک سازی به ضرر آن فرد معتبر خواهد بود.
دو نوع بک لینک داریم 1. follow 2. nofollow هر یک را با استفاده از همان مثال معرفی می کنیم:

بک لینک فالو follow

فرد معتبر فروشگاه را معرفی می کند و از اعتبار خود برای اعتماد سازی به فروشگاه استفاده می کند.
بک لینک نو فالو nofollow

فرد معتبر فقط فروشگاه را معرفی می کند و میگوید همچین فروشگاهی وجود دارد ولی خدمات آن را بنده تضمین نمی کنم.

همان طور که کاملا از ظاهر لینک ها مشخص است، لینک های فالو تاثیر گذاری بسیار بیشتری در سئو شما خواهند داشت.

اما برای ایجاد توازن میان بک لینک ها، لازم است لینک نوفالو هم برای سایت ایجاد شود.
یک عدد پیشنهاد!!

مقاله تفاوت بک لینک فالو و نوفالو و بهترین بهره گیری از آن را مطالعه کنید که بسیار در راندمان کار لینک سازی شما تاثیر گذار خواهد بود.

 

تاثیر بک لینک در سئو
بهترین روش های ایجاد بک لینک کدام است؟

روش های بسیار متنوع و استراتژی های گوناگونی برای لینک سازی یا ساخت بک لینک وجود دارد که هر روش با توجه به میزان رقابت سایت و شرایط آن برای لینک سازی برگزیده می شود؛ در این قسمت روش ها و بک لینک هایی را توضیح خواهیم داد که با استفاده از آن ها تقریبا در هر نوع وب سایتی بدون برخورد با مشکل فرایند لینک سازی سایتتان را انجام خواهید داد.
از سایت های معتبر بک لینک بگیرید

اگر میخواهید بک لینک هایی موثر و کاربردی داشته باشید، بطور کلی لینک گرفتن از سایت های ضعیف ( آتوریتی پایین ) را فراموش کنید.

این موضوع در خرید بک لینک هم بصورت بسیار جدی مطرح است که در ادامه درخصوص آن صحبت خواهیم کرد.

لینک سازی و ایجاد بک لینک امری بسیار حساس و مهم برای سایت است که اگر تنها این یک مورد به درستی و صحیح برای سایت انجام شود، میتواند به تنهایی سئو باشد!

همینقدر که بک لینک بعد مثبت دارد، از جهت منفی هم میتواند یک سایت را نابود کند و یکی از عوامل بسیار مهم که میتواند از این اتفاق جلو گیری کند، لینگ گرفتن تنها از سایت های معتبر است.
سایت های رقیب یا همکار با کیفیت ترین بک لینک ها را به شما می دهند

سخت ترین نوع بک لینک، گرفتن لینک از سایت های همکار است. سایت هایی که با شما در این زمینه در حال فعالیت هستند، موثر ترین بک لینک را میتوانند تقدیم وب سایت شما کنند.

سعی کنید اگر قصد لینک سازی دارید از سایت هایی بک لینک بگیرید که در حوزه کاری سایت شما باشند یا حداقل حوزه کاری آن ها به سایت شما نزدیک باشد.
بک لینک سازی حرفه ای

برای پیدا کردن بهترین سایت های همکار جهت لینک سازی، مقاله لینک سازی حرفه ای را مطالعه کنید.

خرید بک لینک
فرآیند ساخت بک لینک مستمر باشد

اگر قصد اقدام به لینک سازی دارید، سعی کنید بصورت مستمر و در یک بازه زمانی دقیق اقدام به انجام آن کنید. برای اینکار ابتدا مراجع و سایت هایی که میخواهید از آن ها بک لینک بگیرید را جمع آوری کنید سپس با یک برنامه ریزی دقیق، روزی 2 عدد بک لینک بزنید ( بطور مثال )

این موارد مهم ترین و حیاتی ترین ویژگی های ساخت بک لینک تاثیر گذار است که برای اطلاعات بیشتر در خصوص آن ها به صفحه آموزش سئو مراجعه کنید.
بک لینک بخریم یا نه؟

خب سراغ موضوع اصلی بحث برویم که خریدن یا نخریدن بک لینک است.

خرید بک لینک بطور کلی از نظر گوگل بزرگ ترین نوع تخلف محسوب می شود و بنده هم در اکثر سایت ها این روش را پیشنهاد نمیکنم ولی موضوعی که وجود دارد در بعضی رقابت ها اگر بک لینکی برای سایت تولید نشود پیشرفت کردن خیلی کند و زمان بر خواهد بود.

از این جهت مفید است روش های تولید بک لینک یا ساخت بک لینک را حداقل بشناسیم تا در زمان های لازم از آن استفاده کنیم.

بنده خودم چند بار اقدام به خرید بک لینک برای برخی از سایت های مشتریانم کرده ام که نتیجه مطلوبی دریافت نکردم. البته نمیخواهم بخاطر آن تجربه بی نتیجه کلا این کار را رد کنم ولی ترجیح میدهم خودم یا با نظارت خودم اقدام به انجام این کار کنم.

از این جهت به شما هم پیشنهاد می کنم اگر لینک سازی سایتتان برایتان مهم است، حتما در مورد روش های مختلف آن مطالعه کنید تا هنگام خرید آن هم بدانید چه بک لینکی را بخرید.

خرید بک لینک
انواع بک لینک های خریدنی

انواع مختلفی بک لینک خریدنی در فضای اینترنت وجود دارد که برخی از آن ها را خدمتتان معرفی می کنیم:
1. خرید بک لینک با استفاده از بنر های تبلیغاتی در سایت های پر بازدید.

این نوع بک لینک اگر از سایت های معتبر و با کیفیت گرفته شود می تواند تاثیر خوبی بر روی میزان بازدید سایت شما داشته باشد و مشکل آن هم این است که لینک داده شده با کلمه کلیدی یا یک آنکر تکست مناسب داده نمی شود و تنها تصویری است که میتواند آلت و تایتل آن باز گو کننده نوع لینک باشد.

خرید بک لینک های بنری معمولا هزینه های بالایی هم دارد و اگر قصد خرید این نوع بک لینک را دارید حتما سعی کنید بک لینک فالو بگیرید.
2. خرید بک لینک متنی

یکی دیگر از بک لینک هایی که توسط سایت ها به فروش می رسد، بک لینک متنی است که با عنوان تبلیغات متنی در تعرفه تبلیغات آن ها میتوانید بیابید.

این نوع بک لینک ها با کلمه کلیدی داده می شود، حتما باید فالو باشد تا تاثیر خوبی داشته باشد، هزینه آن از تبلیغات بنری کمتر است و مثل تبلیغات بنری می بایست بصورت ماهانه تمدید شود.

مشکلی که این نوع بک لینک ها دارند، قرار گرفتن لینک در مزرعه لینک است. مزرعه لینک به مکانی گفته میشود که لینک های خروجی زیادی در آن قرار گرفته است و این باعث میشود اعتبار آن صفحه که دارای مزرعه است، به شدت کاهش پیدا کند و در نتیجه لینکی که دریافت می شود هم کم تاثیر است.
3. خرید رپورتاژ آگهی

نوع دیگری از بک لینک هایی که میتوانید بخرید هم استفاده از خدمات رپورتاژ آگهی است که معمولا از سوی سایت های پر بازدید، خبری و معتبر ارائه می شود.

این بک لینک همراه با ایجاد یک صفحه جدید در یک سایت است که در آن متنی قرار داده می شود که تبلیغ کار شما را کند. این متن می بایست از سوی خود شما تولید شود. و سعی کنید حتما برای رپورتاژ در چند سایت، چند متن یونیک تولید کنید.

این نوع بک لینک با کلمه کلیدی داده می شود، به اندازه دو روش قبل بازخورد بازدیدی برای شما نخواهد داشت چون در صفحه های پر بازدید قرار نمی گیرد.

این نوع بک لینک دائمی است و نیاز به تمدید هر ماهه ندارد.

در هر سفارش رپیوتاژ معمولا 3 تا 5 کلمه را به عنوان لینک در نظر می گیرند.

از نظر هزینه ای از نوع بنری کم هزینه تر و از نوع متنی گران تر خواهد بود.

بازخورد لینکی این نوع بک لینک بسیار قابل قبول بوده است.
بهترین روش خرید بک لینک

به غیر از 3 روش روش های دیگری هم میتواند به عنوان روش های خرید بک لینک معرفی شود ولی مرسوم ترین آن ها این موارد است.

با توجه به بازخورد و نتیجه ای که از خرید هر یک از این بک ها بدست آمده، نوع رپورتاژ آگهی به عنوان قابل اطمینان ترین روش پیشنهاد می شود.

خرید بک لینک رپورتاژ حتما از سایت های معتبر و همکار گرفته شود، حتما برای هر سایت متنی کاملا یکتا و مفید تولید کنید که 3 کلمه کلیدی در آن به عنوان لینک قرار بگیرد.

خرید رپورتاژ آگهی را از چند سایت بصورت یکباره انجام ندهید و سعی کنید میان دو سایت زمانی فاصله وجود داشته باشد تا تاثیر بیشتری دریافت کنید.

متنی که برای رپورتاژ آماده می کنید سعی کنید زیر 900 کلمه نباشد.

در حین واکشی شدن بک لینک خریداری شده خودتان هم روش هم ساده لینک سازی را پیش بگیرید و یا حداقل بصورت مداوم لینک سایت را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. انتشار در شبکه های اجتماعی را بطور کامل به رباط ها واگذار نکنید و خودتان هم گاها برای انجام آن دست به کار شوید و متن لینک دهی ها را هم بصورت یونیک بنویسید.

اگر این موارد را بصورت درست و دقیق پیاده سازی کنید، میتوانید با خیال راحت اقدام به خرید بک لینک کنید و از تاثیر مثبت آن استفاده نمایید؛ اما اگر هزینه کافی برای خرید رپورتاژ در سایت های خوب را ندارید پیشنهاد من این است که خرید بک لینک را فراموش کنید و سعی کنید و انرژی و زمان آن را برای تولید محتوا و روشی دیگر جهت بهبود سئو سایتتان هزینه کنید که بازدهی بهتری دریافت کنید.
مشاوره سئو و بهینه سازی سایت

اگر قصد دارید خودتان فرایند لینک سازی را برای سایت خود انجام دهید هم میتوانید با مشاورین خدمات seo در ارتباط باشید تا بهترین روش ها و موثر ترین راهکار های لینک سازی و سئو را در اختیارتان قرار دهند.
اقدامات قبل و بعد از خرید بک لینک

قبل و بعد از خرید بک لینک یا انجام هر نوع فرآیند لینک سازی، بک لینک های ثبت شده خودتان را چک کنید تا ببینید چه میزان از بک لینک های شما در ثبت ( واکشی ) شده است.

پس از مشاهده میزان بک لینک هایی که واکشی شده، سراغ رتبه های خود در موتور جست و جو بروید تا ببینید چقدر ثبت شدن این بک لینک ها بر جایگاه شما تاثیر گذاشته است.

مشخص شدن اثر بک لینک معمولا از 1 روز تا 3 ماه زمان می برد که بستگی به نوع بک لینک دارد.

بهترین ابزار برای مشاهده و اندازه گیری میزان بک لینک سایت، کنسول وب مستر گوگل است که با جست و جوی :

site:yourwebsite.com

و کلیک بر روی گزینه اول می توانید به وب مستر گوگل دست پیدا کنید و اگر سایت خود را در آن درج نکرده اید اقدام به درج آن کنید.

پیدا کردن بک لینک های ثبت شده در وبمستر

در قسمت search traffic و مراجعه به زیر منو links to your site می توانید میزان بک لینک های ثبت شده سایت خود را مشاهده کنید همچنین با کلیک بر روی گزینه more با قسمت بک لینک ها وارد می شوید و می توانید تعداد دامنه هایی که به شما لینک داده اند و تعداد لینک دریافتی از هر دامنه را مشاهده کنید.

نمایش بک لینک ها در وبمستر

این کار را قبل و بعد از اقدام به خرید بک لینک انجام دهید تا میزان بک لینک های ثبت شده از تعداد بک لینکی که خریداری کردید را ببینید و این را بدانید که اگر بک لینک شما در وبمستر نمایش داده نشود بدین معناست که هنوز نمی توانید منتظر دریافت بازخورد از آن باشید.

لیست بک لینک های ثبت شده

ابزار های زیادی برای چک کردن بک لینک های سایت وجود دارد که قابل اعتماد ترین آن ها وب مستر گوگل بود.

سایت seoreviewtools هم ابزار مفیدی برای آنالیز وب سایت است که اگر به صفحه

میتوانید تعداد آن ها را دریافت نموده و 100 بک لینک معتبر اول سایت خود را با آتوریتی آن ها مشاهده کنید.

بک لینک های ثبت شده سایت
چکار کنیم بک هایی که میخریم سریع تر ثبت شوند؟

برای اینکه روند ثبت شدن یا همان واکشی شدن بک لینک هایتان را تسریع ببخشید حتما لیستی از صفحاتی که از آن ها بک لینگ گرفته شده تهیه کنید ( یا از اجرا کننده کار بخواهید یا اگر خودتان میزنید url صفحات دارای بک لینک را در یک فایل متنی نگهداری کنید. )

هر چند وقت یک بار با ip های مختلف وارد این صفحات شوید و روی بک لینک های خودتان کلیک کنید.

برای صفحاتی که دارای بک لینک شماست بک لینک بزنید!

این کار را هم با استفاده از وبلاگ ها و سرویس های رایگان وبلاگ دهی میتوانید انجام دهید و هم share کردن صفحات در شبکه های اجتماعی؛ با این کار بک لینک هایی که خریداری کردید در زمان بسیار سریع تری ثبت می شوند.
جمع بندی

بطور کلی بک لینک یکی از تاثیر گذار ترین و مهم ترین بخش های سئو به شمار می آید که ایجاد و ساخت صحیح آن میتواند رتبه سایت در کلمات کلیدی اصلی را بطور کامل دگرگون کند.

برای رسیدن به این مهم میتوانید خودتان اقدام به تولید بک لینک کنید و یا با خرید بک لینک این کار را برای سایتتان انجام دهید.

خرید بک لینک نوعی تخلف از سوی گوگل شناخته می شود که اگر روال خرید آن به درستی صورت نگیرد میتواند موجب بروز فید بک منفی برای سایت شما باشد از این رو پیشنهاد می شود این کار را انجام ندهید و سعی کنید لینک سازی توسط خودتان یا با نطارت خودتان انجام شود که از نظر کیفی مطلوب ترین نتیجه را به دنبال داشته باشد.

اگر زمان انجام این کار را ندارید با در نظر گرفتن یکسری نکات مهم میتوانید با ریسک کمتر اقدام به خرید بک لینک کنید.

روش های مختلفی برای خرید بک لینک وجود دارد و تاثیر گذار ترین و اصولی ترین آن ها رپورتاژ آگهی است.

قبل و بعد از خرید بک لینک نکاتی وجود دارد که میتواند کیفیت کار شما را اندازه گیری کرده و بهبود ببخشد.

با انجام مرحله به مرحله این فرایند میتوانید تعداد بک لینک های سایت خود را افزایش داده و سرعت سئو شدن سایت را به شدت بالا ببرید.

این مسیر بهترین راه و اصولی ترین روش برای افرادی خواهد بود که زحمت کشیدند و تا اینجای مقاله را مطالعه نمودند و میخواهند حرفه ای ترین بک لینک را بخرند یا تولید کنند.

امیدوارم با استفاده از این روش و رعایت همه نکاتی که خدمتتان عرض کردم بهترین بک لینک ها بخرید یا تولید کنید و به صدر نتایج موتور جست و جوی گوگل برسید.

باز هم به مقالات آموزش سئو مرحله به مرحله سر بزنید.

منبع :

خرید بک لینک چیست؟

قیمت بک لینک

آموزش بک لینک

فروش بک لینک دائمی

نحوه ایجاد بک لینک

بک لینک سایت رایگان

انواع بک لینک ها

رایاطرح بک لینک

بک لینک رایگان

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32