سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا شیوه ی دفاع از میهن در زمان گذشته و امروز

انشا شیوه ی دفاع از میهن در زمان گذشته و امروز

یکی از موضوع های زیر را انتخاب کنید و با استفاده از روش مقایسه سه بند درباه ی آن بنویسید شیوه ی دفاع از میهن در زمان گذشته و امروز

انشا شیوه ی دفاع از میهن در زمان گذشته و امروز

سه بند مقایسه ای درباره دفاع در گذشته و امروز

شیوه دفاع در گذشته:

دفاع از میهن در گذشته روش های متعددی داشت، با سلاح ها و ابزارهای قدیمی که امروزه از آنها اصلا استفاده نمی شود. در گذشته در زمان رضاشاه و محمدرضا شاه ملعون این مردم بوند که این دو شخص را از کشور بیرون کردند. دفاع از میهن و وطن و امامشان به قیمت جانشان تمام می شد و مردم جان خود را برای دفاع از میهن و وطنشان می دادند و شهید می شدند.

شبوه دفاع امروزی:

امروزه برای دفاع از وطن و میهن باز هم مردم با اتحاد در صحنه های راهپیمایی حضور دارند. امروزه دیگر خبری از جنگ سخت مثل توپ و تانک نیست. جنگ امروز جنگ نرم است. تاثیر گذاشتن بر فکر و عقاید مردم، جنگ امروزی است. مردم باید متحد باشند و اجازه ندهند رسانه های بیگانه بر روی مذهب و عقاید آن ها تاثیر بگذارند. هدف دشمن تفرقه بین مردم است. امروزه با وجود سلاح های پیشرفته از جنگ استفاده می شود. پس مردم باید یکدست و انسجام داشته باشند و از ورود اندیشه و تفکر بیگانگان به کشور دفاع کنند.

انشا مقایسه ای شیوه دفاع در گذشته و امروز

سه بند انشا مقایسه ای درباره شیوه ی دفاع در گذشته و امروز

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − ده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32