سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

فعالیت کلاسی 12 پودمان 4 صفحه 77 اخلاق دوازدهم

فعالیت کلاسی 12 پودمان 4 صفحه 77 اخلاق دوازدهم

فعالیت کلاسی 12 صفحه 77 پودمان 4 اخلاق حرفه ای

فعالیت کلاسی 12 پودمان 4 صفحه 77 اخلاق دوازدهم

فعالیت صفحه 77 پودمان چهارم اخلاق پایه 12

بحث و گفت و گو:
فرض کنید یک مشتری به دلایلی یک محصول را در زمان کمتر با کیفیت مناسب از شما درخواست میکند. شما برای تخمین فعالیت ها، قیمت تمام شده، وسایل مورد نیاز و … چه تصمیمی می گیرید؟ اگر قیمت نهایی برای مشتری مهم باشد، آیا تصمیم شما متفاوت خواهد بود؟

پاسخ:
درخواست های متفاوت مشتریان بسته به نوع محصول و توانایی عرضه کننده متفاوت است. ممکن است محصولی با هزینه بیشتر در زمان کمتر قابل عرضه باشد. اما محصول دیگری اینطور نباشد. برای برخورد متمرکز با این گونه در خواست ها شرکت ها اغلب مشتریان خود را 2 یا چند دسته می کنند. مثلا مشتریان سازمانی و حقیقی که بسته به نیاز آن ها بتوانند پاسخ گوی خدمات و امکانات در خواستی آنان باشند.

دسته بندی مشتری یعنی بازار به گروه های مجزا از مشتریان تقسیم می شوند که هر گروه دارای ویژگی ها و خصوصیات مشترکی هستند دسته بندی مشتری نه تنها به یافتن راه های بهتر پاسخ گویی به نیازهای مشتریان فعلی کمک می کند بلگه رویکردی مطلوب برای شناسایی نیازهای برآورده نشده مشتری نیز هست. در شرکت هایی که محصولات و خدمات نوعی را به بازار عرضه می کنند. دسته بندی مشتری اثربخش ترین راهکار برای سفارشی سازی محصولات و خدمات براساس نیازهای مشتری و ایجاد مزیتی رقابتی و سودآوری است.

فعالیت 12 پودمان 4 اخلاق حرفه ای دوازدهم فنی و کاردانش

فعالیت کلاسی 12 صفحه 77 اخلاق پایه 12

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − چهارده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32