سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

فعالیت کلاسی 9 صفحه 88 پودمان 5 اخلاق حرفه ای

فعالیت کلاسی 9 صفحه 88 پودمان 5 اخلاق حرفه ای

فعالیت 9 صفحه 88 پودمان 5 اخلاق پایه 12

فعالیت کلاسی 9 صفحه 88 پودمان 5 اخلاق حرفه ای

فعالیت کلاسی 9 پودمان 5 اخلاق حرفه ای پایه دوازدهم

بحث و گفت و گو:
فرض کنید برای ویزیت، در روز و ساعت مشخص از مطب پزشکی وقت قبلی دارید. پس از مراجعه به مطب در زمان پیش بینی شده، پزشک با یک ساعت تأخیر شما را ویزیت می کند. کار او را چگونه ارزیابی می کنید؟ این پزشک چه نوع خسارت هایی به بیماران و همراهان آنها وارد می کند؟

پاسخ:
موردی که اکثرا این روزها در مطب های پزشکی شاهد آن هستیم تاخیر پزشک و معطل شدن در مطب است. که این نشانه ی عدم تخمین درست زمان و عدم مدیریت زمان و نظم شخصی پزشک  که نوعی بی احترامی پزشک به بیماران و بی مسئولیتی شخص پزشک نیز تلقی می شود که کاری بسیار زشت و ناپسندیده بوده چرا که باعث اذیت و آزار بیماران و همراهان و تلف شدن حق آن هاست. اگر پزشک شخصی وظیفه شناس باشد کارهای خود را در زمان هایی طوری تنظیم می کند به موقع در مطب خود حاضر شود و سبب رنج و اذیت بیماران و همراهان آن ها و تلف کردن حق آن ها نشود. چرا که ممکن است بیماری حال وخیمی داشته باشد یا بیماری کار مهمی داشته باشد که با دیر کردن پزشک به کار خود نرسد که این نوعی خسارت به بیمار محسوب می شود.

فعالیت 9 صفحه 88 اخلاق پایه 12

فعالیت کلاسی صفحه 88 پودمان پنجم اخلاق 12

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 11 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32