سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

مثل نویسی برو کار می کن مگو چیست کار پایه دهم

مثل نویسی برو کار می کن مگو چیست کار پایه دهم

بازنویسی مثل برو کار می کن مگو چیست کار صفحه 21 پایه دهم فنی

مثل نویسی برو کار می کن مگو چیست کار پایه دهم

برو کار بکن مگو چیست کار صفحه 21 رشته فنی پایه دهم

گوشی ام که روی میز بود به لرزه درآمد، می دانستم دوباره پیام داده، خسته شده بودم از اینکه هر روز به من قول می داد که یک کار درست حسابی پیدا می کند، اما هر روز بدتر از دیروز. به سمت گوشی رفتم و پیام را باز کردم نوشته بود: «امشب می خوام بیام خونه تون» چی؟ وای! چی نوشته بود؟ خونمون!

اول باید با پدرم صحبت می کردم، نه اصلا اول با مادرم صحبت میکنم، نه! خوب نیست… با درماندگی گوشی را روی تخت پرت کردم، می دانستم اگر بابام بفهمد که کار ندارد نمی گذارد با هم ازدواج کنیم، حالا چیکار کنم؟ خدایا، خودت یک راه حلی جلوی پایم بگذار!

تا شب از تو اتاقم بیرون نیامدم و فقط از استرس ناخن می جویدم. از بعدازظهر تا الآن هزار بار بهش زنگ زدم که پشیمانش کنم، گفتم: «من که اخلاق پدرم را می دونم، اگه بفهمه که شغلی نداری همه چیز و به هم می زنه» اما تو سرش فرونرفت که نرفت.

زنگ خانه به صدا در آمد ضربان قلبم تند شد، برادر کوچکم به اتاقم آمد و گفت: «نگران نباش آجی! فک کنم آدم با حالیه» بعد رفت بیرون. وای! این را دیگر کجای دلم بگذارم، لباس پوشیدم و آماده شدم البته با استرس، به آشپز خانه رفتم تا چایی بریزم چایی را که بردم رفتم کنار مامانم نشستم.

بزرگترها رفتند سر اصل مطلب، یکدفعه دیدم اخمهایی بابام تو هم رفت، فهمیدم که متوجه شده شغلی ندارد، تو همین لحظه برادرم از جایش بلند شد و برای اینکه خودی نشان دهد گفت: «آره، ما تو کتاب فارسی خوندیم که میگن برو کار می کن مگو چیست کار، بله آقای داماد!» و بعدش نشست، نزدیک بود بیحال شوم، وای! چیکار کرد و چی گفت…

نوشته: فاطمه براری پایه دهم تربیت کودک مازندران (سوادکوه شمالی، شیرگاه)

برو کار بکن مگو چیست کار پایه دهم

انشا درباره مثل برو کار میکن مگو چیست کار

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + چهارده =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32